Creaties > Traditionele artwork

"The way of..." muurschildering

(1/14) > >>

JvL:
Zoals gezegd een nieuw topic over dit hobbyproject waar ik deze week aan begonnen ben. Mijn huisje heeft nog wat decoratie nodig en het is tegelijkertijd een mooie manier om zelf weer in de juiste sfeer te komen voor mijn animatie.
In dit topic zal ik regelmatig updates geven met foto's van de vorderingen. Let vooral niet op de kwaliteit van de foto's want die zijn met mijn telefoon genomen en ik ben geen fotograaf.  ;)

De eerste stapjes dan maar.

Het "definitieve" ontwerp:



De muur die ik als slachtoffer gekozen heb:



Zoals te zien is geeft het slachtoffer zich niet zo makkelijk gewonnen en countered met drie lastige objecten waar ik omheen moet werken.... :o

Het getekende raster op de muur:



En nu gaat het echte werk beginnen....

JvL:
Vanavond een lekker begin kunnen maken dus Miko is grotendeels getekend.


koos2:
Ik zie de onderstel lijn van het oor waarschijnlijk niet, maar het oor lijkt me iets te klein als ik het met de print vergelijk.
Verder prima en misschien het oor ook maar is moeilijk te zien.

IJp:
Dat wordt een heel karwei maar je bent al goed op scheut.
Vergeet niet het stopcontact dicht te stucen.  ;-)

JvL:
Inderdaad een aardig karwei maar wel een leuke bezigheid en ik heb gelijk een aardige blikvanger in mijn woonkamer.

Er staat al een baal roodband klaar voor het stopcontact.  ;)


--- Citaat van: ijp op 09 september  2015, 18:17:10 pm ---Dat wordt een heel karwei maar je bent al goed op scheut.
Vergeet niet het stopcontact dicht te stucen.  ;-)

--- Einde van citaat ---

Het lijkt er op dat ik de onderste lijn van het oor vergeten ben te schetsen. Morgen even bijpoetsen maar... ;D


--- Citaat van: koos2 op 09 september  2015, 13:28:17 pm ---Ik zie de onderstel lijn van het oor waarschijnlijk niet, maar het oor lijkt me iets te klein als ik het met de print vergelijk.
Verder prima en misschien het oor ook maar is moeilijk te zien.

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie