Topic: Krullenkop  (gelezen 9761 keer)


Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,520
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #30 Gepost op: 03 februari 2015, 17:28:40 pm »
Koos2 hij knipoogt al dat gaat de goede kant op.
Dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen maar ik moet er toch ook eens aan beginnen ;)

Online koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,609
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 03 februari 2015, 17:48:33 pm »
Als je topologie goed is dan is dat niet zo moeilijk. ;)

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 03 februari 2015, 19:03:24 pm »
Ziet er goed uit Koos.
Klein puntje van kritiek; als je een knipoog geeft, gaat alleen de mondhoek omhoog aan de kant waar het oog dicht gaat.  ;)

Online koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,609
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 03 februari 2015, 19:26:07 pm »
Bedankt PD voor de milde kritiek. Ik heb zelf een hele waslijst van dingen die anders moeten. Hopelijk gaat de ontwikkeling hiervan gestaag verder.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,392
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #34 Gepost op: 03 februari 2015, 19:32:49 pm »
Die waslijst komt mij wel enigzins bekend voor.  ;D

Online koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,609
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 01 maart 2015, 19:33:30 pm »


Weer een stapje verder. Er moet nog veel aan gesleuteld worden. De rig is niet goed (zie handen), de textures moeten nog worden gemaakt, etc,etc, maar het gaat de goede kant op. Nog even en ik kan hem samen met zijn vriend de muis over de tafel laten wandelen.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,392
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #36 Gepost op: 01 maart 2015, 19:37:16 pm »
Ah mooi, weer een update. Heb je rigify gebruikt of heb je zelf een rig gemaakt?
Kun je een screenshot plaatsen van de handrig?

Het krullenkopje zelf ziet er zeer goed uit Koos. Gaaf hoor!

Online koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,609
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 01 maart 2015, 19:41:36 pm »
Ik weet wat er fout is aan de handrig. Door nieuwsgierigheid te slordig gewerkt. Ik heb Rigify gebruikt. Heb ook al een kleine animatie gemaakt, de krullen en het puntmutsje dansen vrolijk mee als hij loopt. Maar hij loopt te overdreven, maar alles door de haastige nieuwsgierigheid. Volgende week beter. Had jullie bijna om hulp gevraagd omdat de cklothe modifier niet renderde, Ik kwam er nog net achter dat hij bovenaan de stack moest staan., dan rendert het wel goed.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,392
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #38 Gepost op: 01 maart 2015, 19:46:49 pm »
Haastige spoed..... ;)

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,520
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #39 Gepost op: 01 maart 2015, 20:53:13 pm »
Dat slordig werken maakt niet uit bij elke stap in blender leer je weer wat bij dus het ziet er al heel leuk uit.
Ik ben wel heel benieuwd naar je animatie.


Online koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,609
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 13 mei 2015, 11:53:08 am »


Ik dacht ik zal eens iets uploaden, dat heb ik al een tijd niet meer gedaan, zo weten jullie een beetje waar ik mee bezig ben. Er klopt vanalles niet aan, maar toch leuk om alvast weer even iets te laten zien.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,354
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 13 mei 2015, 12:13:40 pm »
O leuk dit hele topic zie ik voor het eerst na een tijdje afwezig, ziet er top uit.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,392
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #42 Gepost op: 13 mei 2015, 12:17:01 pm »
Wordt dit nu een complete animatie Koos? Ziet er echt goed uit.

Online koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,609
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 13 mei 2015, 12:41:39 pm »
Ik denk wel dat ik hier een verhaaltje mee ga animeren. Eerst enkele korte gags van enkele seconden en als dat lukt een langere animatie van ongeveer 5 minuten. Dit als vingeroefening.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,392
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #44 Gepost op: 13 mei 2015, 13:04:18 pm »
Ik kijk er in ieder geval al naar uit. De karakters hebben ook echt de uitstraling zoals je ze vroeger in boeken en tekenfilms zag.