Coding > Review

BenchMark addon

(1/31) > >>

Mark aka Dark:
Hallo allemaal,

Ik heb de afgelopen weken een add-on gebouwd waarbij een benchmark opgestart kan worden vanuit Blender zelf.
Bedoeling is dat deze Add-on gaat kletsen met een website (die ik nog moet bouwen) waar alle benchmark resultaten opgeslagen worden en getoond worden.

De Add-on heet BlenchMark! Een samenvoeging van Blender, Benchmark en mijn naam: Mark

Zijn er mensen die deze addon voor mij willen testen? Ik heb hem zelf op windows getest, met mijn eigen hardware. Maar ik zou graag tests zien met andere hardware en ook Linux of Mac!

Dit is een link naar de addon: BlenchMark Add-on

Pak de zip uit in pad/naar/blender/[versie]/scripts/addons
Start Blender
Enable de addon Blenchmark in de categorie system
klik in je menu balk op Render > BenchMark
Daarna moet het voor zich spreken.

Ik ben benieuwd!

MAD

JvL:
Ik zal hem vanavond wel testen.

Mark aka Dark:
Thanks!

Voordat ik het vergeet.

Na het renderen moet je de console even openzetten.
Dit kun je doen via Window > Toggle system Console.

Daar moet je als het ged is je grafische kaart / processer moeten zien en je render tijd.

Succes!

MAD

JvL:
Misschien doe ik iets verkeerd maar ik heb alles gedaan zoals je beschreven hebt maar ik krijg steeds de volgende melding als ik je addon in user preferences wil selecteren:

Traceback (most recent call last):
  File "C:\Program Files\Blender Foundation\Blender\2.70\scripts\modules\addon_utils.py", line 299, in enable
    mod = __import__(module_name)
  File "C:\Program Files\Blender Foundation\Blender\2.70\scripts\addons\blenchmark\__init__.py", line 14, in <module>
    from . import renderer
ImportError: cannot import name renderer


Getest in 2.69 en 2.70

Mark aka Dark:
Nope, je doet niets verkeerd.
Kennelijk heb ik toch al eens iets geregistreerd waardoor het bij mij wel werkt.
Ga het fixen!
bedankt in ieder geval.

MAD

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie