Topic: [Blender 2.8] Ik mis de metallic shader...  (gelezen 68 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
  • Blender Project: Eevee
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 januari 2018, 16:24:21 pm »
Hoi blender testers van 2.8...

Ik gebruik momenteel de blender 2.8 testbuild om voornamelijk blender's nieuwe
render engine eevee uit te proberen, maar ik mis volgens mij de metallic shader
node...

Hoe zou dat kunnen ?... of ligt het aan de testbuild versie die ik heb gedownload ?...

Heeft iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn ?... Alvast bedankt,
Jamie.
Mijn project voor 2018 is leren animeren in blender's
nieuwste engine.... eevee !. Ik gebruik nu de testbuild
om het te leren... het renderen in eevee bevalt mij
tot nu toe goed, vergeleken met cycles render !.

Hou alstublieft rekening met mijn verstandelijke beperking... ik woon dus op arduin

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,581
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2018, 10:43:16 am »
principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.