Topic: [Animation] Hoe maak ik seamless animaties ?...  (gelezen 360 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 141
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 december 2017, 17:10:15 pm »
Hey Animators...

Ik probeer een naadloos animatie te maken, maar echter gebeurt dat niet in blender.
Ik weet niet goed hoe ik het kan laten zien, maar ik probeer een propeller te animeren,
maar op het einde van mijn animaties (deze animatie heeft 60 frames) zie je een naad
als je deze animatie laat afspelen... mijn propeller draait niet gestaagd rond...

Propeller animatie, is niet naadloos:


Weet iemand hoe ik mijn animaties voor bijvoorbeeld game-engines en modellen
naadloos kan maken, zodat bijvoorbeeld mijn propeller gestaagd draait wanneer
mijn animatie in een stuk door herhalend word afgespeeld ?...

Zo ja: kun jij mij dan uitleggen, hoe dat moet... graag in plaatjes s.p.v.

Alvast bedankt voor je hulp, Jamie.
Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...