Topic: [Cycles] Speelgoed Propellor  (gelezen 282 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 92
  • Blender Project: Humanic Base Modelling
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 december 2017, 20:28:36 pm »
Hoi medeblenders...

Dit heb ik gemaakt in cycles... een speelgoed propellor.

Hier is die:


Wat vinden jullie hiervan ?.... laat het graag weten,
Jamie.




EDIT:

Had iets meer subdevision moeten gebruiken voor de render... hij is
iets te blokkerig aan het steeltje !... Oja... en voor de node setup naast
mijn glozzy en diffuse shader ook nog een transclusent shader en een
frensel node...

Nouja... voor de volgende keer, als ik het niet vergeet.

« Laatst bewerkt op: 28 december 2017, 10:18:57 am door JamieVanCadsand »
Photo-realistism:

1- Modelleer met eventurweil bevels en sharp edges.
2- Sculpten met displacement textures.
3- Gebruik vertex attributten i.v.m. edges rond modellen
4- Eventurweil Texture Painting
5- Render met complex materials...
6- Gebruik Filmic Color Management
7- High Samples
8- 4K Resolutie