Topic: [Cycles] Speelgoed Propellor  (gelezen 594 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 141
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 december 2017, 20:28:36 pm »
Hoi medeblenders...

Dit heb ik gemaakt in cycles... een speelgoed propellor.

Hier is die:


Wat vinden jullie hiervan ?.... laat het graag weten,
Jamie.




EDIT:

Had iets meer subdevision moeten gebruiken voor de render... hij is
iets te blokkerig aan het steeltje !... Oja... en voor de node setup naast
mijn glozzy en diffuse shader ook nog een transclusent shader en een
frensel node...

Nouja... voor de volgende keer, als ik het niet vergeet.

« Laatst bewerkt op: 28 december 2017, 10:18:57 am door JamieVanCadsand »
Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...

Offline Desireez

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 juli 2018, 06:36:56 am »
The help I received from this forum is considered to be highly collaborative and gaining more knowledge.