Topic: [Blender2Godot] Moon Sculpt  (gelezen 80 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
  • Blender Project: Eevee
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 december 2017, 17:08:30 pm »
Hoi medeblenders...

Ik doe een poging om een maan oppervlakte te sculpten als game asset, om te oefenen.
Ik ben momenteel de basis aan het modelleren om te kunnen sculpten.

Dit is mijn werk tot nu toe:


Vanavond wil ik de karates modelleren...




« Laatst bewerkt op: 27 december 2017, 17:19:08 pm door JamieVanCadsand »
Mijn project voor 2018 is leren animeren in blender's
nieuwste engine.... eevee !. Ik gebruik nu de testbuild
om het te leren... het renderen in eevee bevalt mij
tot nu toe goed, vergeleken met cycles render !.

Hou alstublieft rekening met mijn verstandelijke beperking... ik woon dus op arduin