Topic: [Modelling] Boolean via Edit Mode (zonder Modifier), hoe ?...  (gelezen 279 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 oktober 2017, 11:30:09 am »
Hoi mensen... ik ben weer op het forum.

Heeft iemand enig idee hoe je in blender een boolean operatie kan doen voor modellen,
zonder de modifier te hoeven gebruiken ?... dus gewoon via de standart boolean tool,
zonder add-on ?...

Heeft iemand enig idee... Zo ja: dan zal ik em graag willen weten.

Alvast bedankt voor jullie hulp, Jamie,
Photo-realistism:

1- Modelleer met eventurweil bevels en sharp edges.
2- Sculpten met displacement textures.
3- Gebruik vertex attributten i.v.m. edges rond modellen
4- Eventurweil Texture Painting
5- Render met complex materials...
6- Gebruik Filmic Color Management
7- High Samples
8- 4K Resolutie

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,339
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2017, 12:02:07 pm »
Boolean aan or uit, meer smaken zijn er niet. en ja het is een add on!
Maar de meerwaarde van je onzin? Er is namelijk een tool die je af en toe gebruikt en met apply is die weer weg zodat je het heb toegepast.
https://docs.blender.org/manual/en/dev/modeling/modifiers/generate/booleans.html
Boolean is in object mode.
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2017, 13:22:39 pm door Ruud »