Topic: wacom in de aanbieding  (gelezen 6837 keer)


Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 26 februari 2017, 19:14:15 pm »
Nee. Maar las on-line over klachten van die onderneming , toen ik info zocht over een product dat ik wilde bestellen. Bij lage prijzen horen soms helaas ook slechte lever-condities.. Door een slechte bestel-ervaring elders, heeft  dat voorzichtig gemaakt. Dan wordt het verder zoeken naar een bedrijf met (meer) positieve reviews over klant-ervaringen. Wat niet wil zeggen, dat je dan 'safe' bent in dat opzicht bij een bedrijf, waar je 'positieve' ervaringen over levert..
Het is in elk geval fijn om te weten, dat er ook positieve ervaringen zijn bij dat bedrijf. Dan zal het toch wel (enigszins) solide zijn, lijkt het?

superjamie

« Reactie #16 Gepost op: 27 februari 2017, 10:46:22 am »
Ik heb het al gezien, maar ik gebruik mijn tablet al voor tekenen, hoewel ik mezelf wil
aanleren om voor textures blender's cycles render of dergelijke te gaan gebruiken om
ze dan te genereren via "producal textures" zoals een van mijn expirimenten waar ik
van het weekend aan ben begonnen, zie hieronder:



Een van de redenen waarom ik na mijn idee niet percé een wacom nodig heb:

http://dbc-3d.nl/index.php?topic=1809.msg17816;topicseen#new




Ik heb trouwens al een wacom tablet en kan er niet zo goed mee werken..., daarom
heb ik ook een tablet aangeschaft, inclusief een paar digitale pennen.

Zoals je ziet vind ik een wacom tablet niet zo zeer nodig, waarom: zoals je ziet kan ik
zelf mijn textures genereren middels verschillende producal textures, aangezien ik voor
een van mijn hobby's op wat betreft kunst en animeren alleen render in blender, vind ik
een wakom tablet dus niet perce nodig. Ik kan mijn textures al prima genereren in cycles
of dergelijke... en mocht ik een billboard plaatje nodig hebben... ook die kan ik of zelf
fotograferen, of zelf renderen in cycles... en em dan later weer gebruiken in een andere
blender project.

Jamie.