Topic: Fun in Blender.  (gelezen 3578 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 oktober 2016, 23:47:11 pm »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2016, 08:04:17 am »
Ha, volgens mij zijn dit de eerste voorbereidingen op een nieuwe Bigglesfilm. ;)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2016, 13:55:49 pm »
Ik dacht eerst in het eerste frame een oude antenne te zien maar nee hoor het zijn vliegende tijgers  ;)
Ik zie dat de vliegtuigen stil staan en de camera beweegt, misschien kun je in de volgende animatie de camera het vliegtuig laten volgen dan is het helemaal top.
Heb je de vliegtuigen zelf gemodelleerd?


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2016, 17:35:12 pm »
Met de camera heb ik gebruik gemaakt van inzoomen en rotatie de vliegtuigen is er 1 met een array hoewel alles nog niet is geanimeerd zoals de propeller en de wielen moeten nog worden gemaakt en wapens waar ik nu mee bezig ben om ze te laten vuren het flitseffect van het vuur , het model is vrij makkelijk te maken, de texture zit nog niet helemaal op de goede plaats, ja veel foutjes maar was een eerste opzet om te zien hoe snel te renderen.
postimage ligt er uit ik kan er geen foto van plaatsen.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2016, 20:29:51 pm »
Nou dat vliegtuig ziet er al goed uit hoor en als ze snel voorbij vliegen zie je de foutjes toch niet ;)
Het is een mooi project wat je onderhanden hebt zelf heb ik een jaar geleden al eens tekeningen van een vliegende tijger gedownload maar ik heb nog niet de behoefte gehad om ze te maken. :-[
Zo te horen gaat dit mooi worden dus wachten we maar eens af wat je allemaal voor ons petto hebt.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2016, 00:20:31 am »
Leuk Ruud , mooie planes.
Maar dan eens niet vierkant... :)

Animatie mogelijkheden zijn eindeloos. Laat ze eens als groep een pad volgen , bezier curve ofzo...

Of maak ze particles , zodat je wind , attracting forces etc.. kunt gebruiken...
Zo heb ik mijn zwerm ruimtescheepjes geanimeerd , een particle system....


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 oktober 2016, 01:48:35 am »