Algemeen > Challenges

Challenge #3 - Sfeer/emotie

(1/20) > >>

Zaph:
JvL heeft een zware derde uitdaging bedacht: maak een image waarin je een sfeer en/of een emotie overbrengt op een zo overtuigend mogelijke manier. Post je resultaten hieronder, 1 inzending per lid, de inzending sluit op 1 mei 2015, en de winnaar komt in de banner!

Deze challenge is gesloten - stemmen kan hier

rozz:
mijn inzending van de emotie geluk....grapje natuurlijk(niet de emotie)...maar moest het even kwijt  8)

JvL:
Misschien overbodig om te zeggen maar ik doe het toch maar even voor de duidelijkheid.
De toepassing van Gimp, Photoshop of andere software is toegestaan voor deze challenge maar de basis moet natuurlijk gewoon een echte Blenderscene zijn.
De andere software is alleen bedoelt voor kleurcorrectie en kleine toevoegingen waarmee je je render net dat beetje extra kan geven.

Ik ben nu al benieuwd wat voor creaties iedereen gaat verzinnen.

RDL:
veeeel te moeilijk ..... :-[ 
ben nie slim genoeg om mee te doen

Mortalae:

--- Citaat van: JvL op 04 april  2015, 16:08:15 pm ---Misschien overbodig om te zeggen maar ik doe het toch maar even voor de duidelijkheid.
De toepassing van Gimp, Photoshop of andere software is toegestaan voor deze challenge maar de basis moet natuurlijk gewoon een echte Blenderscene zijn.
De andere software is alleen bedoelt voor kleurcorrectie en kleine toevoegingen waarmee je je render net dat beetje extra kan geven.

Ik ben nu al benieuwd wat voor creaties iedereen gaat verzinnen.

--- Einde van citaat ---


 ;D ;D ;D ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie