Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Laatste bericht door JamieVanCadsand Gepost op Vandaag om 11:19:01 »
2.8 is nog lang niet officieel uitgebracht, 2.9(B zelfs)wel/Blender 2.8 - These builds are from the Blender 2.8 project. Do not use in production nor save important files with it.

Ja, dat weet ik ook wel.... er is momenteel alleen nog een testbuild van 2.8...., maar ik had net
gegoogled naar de totkomst van de BGE en begreep dat UPBGE ervoor in de plaats komt...

Sorry dat ik het verkeerd begreep.... maar ik wist al lang dat blender 2.8 op het moment nog in
ontwikelling is....., zo slim ben ik dan ook wel.... maar ik begreep het nieuws van de BGE gewoon
iets verkeerd...
2
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Laatste bericht door rozz Gepost op Vandaag om 11:10:50 »
2.8 is nog lang niet officieel uitgebracht, 2.9(B zelfs)wel/Blender 2.8 - These builds are from the Blender 2.8 project. Do not use in production nor save important files with it.

Bedoel je niet 2.79b ipv 2.9b
3
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Laatste bericht door Ruud Gepost op Vandaag om 10:33:22 »
2.8 is nog lang niet officieel uitgebracht, 2.9(B zelfs)wel/Blender 2.8 - These builds are from the Blender 2.8 project. Do not use in production nor save important files with it.
4
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Laatste bericht door JamieVanCadsand Gepost op Vandaag om 10:30:00 »
Niet vanaf 2,8 alleen in 2,8! Lezen. 2.8 leuk als je een high end system hebt.

OK dan.... dan had ik dat verkeerd begrepen misschinen....
Mijn excusus.....
5
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Laatste bericht door Ruud Gepost op Vandaag om 10:25:19 »
Niet vanaf 2,8 alleen in 2,8! Lezen. 2.8 leuk als je een high end system hebt.
6
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Laatste bericht door JamieVanCadsand Gepost op Vandaag om 10:02:57 »
Alleen in de 2.8 in 2.9 wordt internal zelfs verder ontwikkeld. zoals ik begreep is dit weer nodig voor de cellfracture en andere opties.

Ik had begrepen dat ze EEVEE in de plaats van blender render / internal render willen doen...
En ik heb dus ook nog slecht nieuws, voor de gene die graag in de BGE werken...

Ik zag net een filmpje op youtube langs komen over dat ze de BGE vanaf blender 2.8
willen verwijderen..., hier is deze youtube filmpje met een klinkende titel:






Dit zal dus betekenen, dat mensen die graag in de BGE werken, over zouden moeten stappen
naar unity, unreal of godot engine, tenzei ze een EEVEE Game Engine gaan bouwen... maar dat
weet ik dus niet...


7
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Laatste bericht door Ruud Gepost op Vandaag om 09:24:11 »
Alleen in de 2.8 in 2.9 wordt internal zelfs verder ontwikkeld. zoals ik begreep is dit weer nodig voor de cellfracture en andere opties.
8
Over Blender / Bye bye blender render
« Laatste bericht door rozz Gepost op Vandaag om 07:23:33 »
Slecht nieuws voor degene die louter met de internal render engine werken en willen updaten naar 2.8..ze hebben de engine verwijderd voor de ontwikkeling van 2.8 omdat de oude code waarmee de render engine geschreven is de ontwikkeling in de weg zat en ze nu grote sprongen maken. Eeve word de definitieve vervanger.
9
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Laatste bericht door rozz Gepost op 19 april 2018, 21:35:09 pm »
Weer een beetje aan het kleien....


10
Modelleren / Re: [Organic Modelling / Hot Key 'O'] Hoe Organic Brush Groter / Kleiner Maken ?...
« Laatste bericht door JamieVanCadsand Gepost op 19 april 2018, 13:29:16 pm »
Hoeveel pagina's ga je deze week starten?
O = proportional edit met G dan scrollen
, organic tools=modelleer!

Bedankt voor je antwoord Ruud...
Heb het net uitgeprobeerd en het
werkte....

En sorry voor het vele posten van
deze week... ik zal het proberen
om het wat te minderen....

Jamie.
Pagina's: [1] 2 3 ... 10