Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 292
3646
Materialen en Texturing / Re: matriaal kleur.
« Gepost op: 11 mei 2014, 19:13:48 pm »
Hier moet je toch een matriaal mee kunnen maken in Blender render.
http://www.youtube.com/watch?v=uJ-1OhTmpT4

En deze in Cycles render
http://www.youtube.com/watch?v=UTwXG3K4l2g

3648
Animaties / Re: Logo Animatie met compositing
« Gepost op: 10 mei 2014, 12:23:59 pm »
Ik vind het zeker een compliment waard!
Maar is hier ook een tutorial van die zou ik wel eens willen zien. ;)

3649
Animaties / Re: Ocean Modifier Zee
« Gepost op: 10 mei 2014, 12:17:54 pm »
Blenderbrammetje dat heb je weer mooi gemaakt ;)
Ik heb 1 puntje ik vind de horizon een beetje vreemd :o maar ja dat ben ik ook ;D
Ik denk dat ik daar niet aan hoef te beginnen met mijn laptopje en ATI kaartje. :-[

3650
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 08 mei 2014, 22:41:19 pm »
Mooi hoor en ik heb wel zin in wat ellende :) ;)

3651
Handleidingen / De 30 beste free Blender tutorials.
« Gepost op: 07 mei 2014, 20:34:15 pm »

3652
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 07 mei 2014, 12:17:42 pm »
Ja dat is eng!!! maar wel gaaf :)

3653
Blender Interface / Re: addons/plugins
« Gepost op: 07 mei 2014, 12:16:20 pm »
Bij Blender downloads voor Windows staan er twee opties een installer en een zip file.
Bij de Mac Osx is er alleen een zip file.
Misschien is dat het probleem Mac heeft geen installer.
Maar misschien kun je hier wat mee.
http://www.gritengine.com/game-engine-wiki/Blender+Addon+Install

3654
Animaties / Re: test bakje en lapje
« Gepost op: 06 mei 2014, 20:05:07 pm »
Mooie test je bent goed bezig.
Misschien ken je deze tutorial al, misschien is het wel iets voor jou.  ;)
https://www.youtube.com/watch?v=PEpsN1-W-Qw&feature=em-uploademail

3655
Hardware / Re: wat zijn de eisen om goed werk te kunnen leveren met blender
« Gepost op: 06 mei 2014, 19:57:56 pm »
Als er nog geheugen banken open zijn van je PC laat deze dan tot de max vol zetten.

3656
Animaties / Re: verstuiving van naam
« Gepost op: 06 mei 2014, 19:54:14 pm »
Ziet er gaaf uit en daar heb je zeker een behoorlijke computer voor nodig.

3657
Onderbouwde kritiek / Re: Rommelen met de compositor.
« Gepost op: 06 mei 2014, 19:52:38 pm »
Ziet er lekker duister uit. ;)

3658
Hulp / Re: een puzzel met python ...
« Gepost op: 06 mei 2014, 19:48:23 pm »
Peter,
Het is inderdaad een beetje omslachtig je moet de image op 2 plaatsen invoeren.
Zet boven in de balk Default op UV editing.
in het midden heb je nu de tabs pak hier de tab Shading/UVs en klik kies nu een optie.
Links onder in de balk bij Nieuw/open  klik open en kies je image.
Nu ga je weer terug naar Default boven in de balk en ga rechts naar textuur en kies image or movie en kies hier ook je image.
zet ook bij Mapping Coordinates op UV.
Nu heb je je image.
Succes.

Peter je hebt het stukje van mij dan niet goed gelezen ;)
ga rechts naar textuur en kies image or movie en kies hier ook je image.
zet ook bij Mapping Coordinates op UV.

3659
Onderbouwde kritiek / Re: Rommelen met de compositor.
« Gepost op: 06 mei 2014, 11:39:45 am »
Ik heb er een screenshot van gemaakt dan kun je het helemaal zien.


ik heb ook volume toegepast maar ik heb ook het ook zonder geprobeerd en dat maakt bijna geen verschil.
Dus maak iets in blender, mix dit met een image en pas deze node setup toe. ;)

3660
Onderbouwde kritiek / Rommelen met de compositor.
« Gepost op: 06 mei 2014, 10:27:45 am »
Geen zin in textuur toe te passen dan maar wat rommelen in de compositor.



Pagina's: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 292