Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - JvL

Pagina's: 1 ... 223 224 [225] 226 227
3361
Modelleren / Re: Gat maken in toren
« Gepost op: 30 augustus 2013, 17:12:48 pm »
Goed gereedschap is het halve werk! Ik denk dat je veel plezier en gemak gaat hebben van de tutorials.

3362
Modelleren / Re: Gat maken in toren
« Gepost op: 29 augustus 2013, 22:57:51 pm »
Ik neem aan dat je gecontroleerd hebt of je de boolean niet per ongeluk nog op intersect had staan?
De boolean kun je beter niet gebruiken bij complexe geometrie want dan kan het wel eens misgaan (vreemde vervormingen, zeker als je ook een subdivision surface modifier hebt gebruikt op de geometrie).

Misschien moet je overwegen om in Edit Mode met de knife tool te werken en zelf faces te verwijderen en te maken om gaten te maken Het is wel bewerkelijker maar ook een stuk betrouwbaarder.

3363
Onderhanden werk / Re: Interieur
« Gepost op: 29 augustus 2013, 18:22:37 pm »
Mooi gedaan die kast ijp.

3364
Onderhanden werk / Re: Interieur
« Gepost op: 29 augustus 2013, 12:47:04 pm »
Die televisie ziet er goed uit. Leuk programma ook!  ;)

3365
Onderhanden werk / Re: WIP - nieuwe logoanimatie
« Gepost op: 29 augustus 2013, 12:38:11 pm »
Bedankt. Zomaar wat dingetjes die ik nog toe moet voegen:

- Water moet nattigheid op de tekst achterlaten dat je van boven naar beneden weg ziet trekken.
- Water dat van de tekst afdrupt zodra hij uit het water los komt.
- Misschien wat drijfhout dat op de golven meebeweegt.
- Camera beweging
- etc.

3366
Onderhanden werk / Re: Character Model
« Gepost op: 29 augustus 2013, 12:32:01 pm »
Dank je. Het is net alsof ik voor de spiegel sta (20 jaar geleden  :lol: ).

Ik hou jullie op de hoogte.

3367
Onderhanden werk / WIP - nieuwe logoanimatie
« Gepost op: 28 augustus 2013, 23:55:57 pm »
Hier werk ik dus op het moment aan. Hij is nog lang niet af en er ontbreken dus nog een heleboel dingen.
Het is maar een fragment van de totale animatie en het is op een hele lage resolutie maar ik dacht ik laat hem toch alvast zien.
http://www.youtube.com/watch?v=SR1jvphH-6w&feature=c4-overview&list=UUEAD6VKjRDFy771vbnrdWNA

3368
Onderhanden werk / Re: Character Model
« Gepost op: 28 augustus 2013, 23:40:23 pm »
Dat geloof ik dat dat erg veel werk is. Ik ga volgende week aan het riggen beginnen dus ik ben benieuwd.
Gelijk even een tussenstand. Wat meer rondingen toegevoegd enzo. Het template model is nu ver genoeg af en is nu een redelijke basis om vanuit verder te werken.


3369
Leuterhoek / Re: Filmpjes bestuderen.
« Gepost op: 28 augustus 2013, 21:16:23 pm »
Het staat eigenlijk links bovenaan de afbeelding.  ;)
File > User Preferences > Addons > 3D View en dan Screen Keys aanvinken.

Doe dit even in Blender zonder een model op te openen. Dan kun je de instellingen opslaan als Default want anders moet je elke keer de optie opnieuw aanvinken.
Je wilt deze wijzigingen ook niet opslaan met een model open want dan zal Blender altijd dit model openen als Default Scene. Dat is wel weer te herstellen maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

3370
Leuterhoek / Re: Filmpjes bestuderen.
« Gepost op: 28 augustus 2013, 20:29:30 pm »
Bedoel je deze?





Niet vergeten om in het menu rechts (N) Start Display te klikken.

3371
Modelleren / Re: (transform) transformeren of vervormen
« Gepost op: 28 augustus 2013, 19:50:28 pm »
Welkom!

Eens met ijp! Waarschijnlijk heb je per ongeluk proportional editing aangezet en waarschijnlijk zie je geen cirkel in beeld omdat deze te groot is zoidat je ook niet door hebt dat er iets ´mis´ is. Selecteer een vertex en  doe daarna G. Als je nu onderaan je scherm kijkt dan zou je het volgende kunnen zien:





Als dat zo is verklein de cirkel m.b.v. je zoomwheel totdat je hem kunt zien. Wijzig proportional editing naar disabled.




3372
Onderhanden werk / Re: Character Model
« Gepost op: 28 augustus 2013, 14:13:54 pm »
Die heb ik al eens gedaan met het model dat je kon downloaden en dat beviel goed. Die ga ik deze keer ook weer gebruiken maar nu met mijn zelfgemaakte model. In ieder geval bedankt!

3373
Leuterhoek / Re: Website of blog
« Gepost op: 28 augustus 2013, 12:59:20 pm »
Die gpEasy ziet er goed uit. Die zal ik vanavond eens op mijn genak bekijken. Die andere twee zijn alleen bedoelt om een pc als server te gebruiken toch of begrijp ik het niet helemaal goed? Zo ja, wat kan ik hier allemaal mee doen? Zoals je ziet ben ik echt een leekop dit gebied.  :D

3374
Onderhanden werk / Character Model
« Gepost op: 28 augustus 2013, 01:50:14 am »
Even een tussendoor projectje. Ik ben een Character Model aan het maken als basis voor allerlei dingen. Hij is nog niet helemaal af en ik moet hem ook nog riggen natuurlijk.



3375
Leuterhoek / Re: Slapen jullie
« Gepost op: 27 augustus 2013, 21:19:24 pm »
Succes! Je kasteel begint er steeds beter uit te zien.

Pagina's: 1 ... 223 224 [225] 226 227