Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - mijnhobby

Pagina's: [1]
1
Game Engine: vragen en discussies / Re: [BGE] Export: no player found
« Gepost op: 03 maart 2017, 13:46:56 pm »
Hallo,

Bedankt voor je advies. ik heb blender opnieuw geinstalleerd (nieuwe update!!! :)) Toen werkte het wel maar als ik de game open verschijnt het bericht: dit progamma is beschadigd.
Weet U mischien hoe dit komt

Groet Ramses

2
Game Engine: vragen en discussies / [BGE] Export: no player found
« Gepost op: 02 maart 2017, 12:35:46 pm »
Hallo allemaal ik ben al een paar weken bezig met het maken van een game in BGE,
toen ik de game wou exporteren kwam het bericht: no player found.
Weet iemand mischien hoe dit komt?

Groet Ramses

3
Onderhanden werk / Re: sculpt modus
« Gepost op: 26 december 2016, 11:15:59 am »
Hallo JLV bedankt voor je hulp, het was inderdaad de multires modifier.

groet Ramses

4
Onderhanden werk / sculpt modus
« Gepost op: 22 december 2016, 15:09:27 pm »
Hallo,

ik ben vandaag begonnen om een character te maken maar toen ik voor de mond naar sculpt mode ging en weer terug naar edit of object mode waren de wijzigingen niet te zien. Weet iemand hoe dit kan komen?

sculpt mode:

Edit mode:


5
Belichting en Rendering / Re: Render farm
« Gepost op: 12 november 2016, 11:38:45 am »
Hallo bedankt voor jullie hulp.
Het is inmiddels gelukt met een andere renderfarm: renderstreet.
Check mijn youtube kanaal:https://www.youtube.com/channel/UC2a6jcFoZUN8Diff2KfGSoQ

6
Belichting en Rendering / Render farm
« Gepost op: 04 november 2016, 08:16:02 am »
Ik werk al een tijd met blender maar ik heb een nogal langzame computer dus ging ik op zoek naar een render farm. Ik vond rebus farm. In de tutorials laten ze zien dat er in blender een ling staat naar het renderen via die site. Ik kon die link niet vinden dus vraag ik hier: Weet iemand raad?

Groet mijnhobby

7
Onderhanden werk / Re: character weight paint
« Gepost op: 08 augustus 2016, 12:26:36 pm »
Dag Ionwe,

heel erg bedank voor je aanbod maar ik denk dat het me zo wel gaat lukken.

misschien tot een andere keer op skype.
Groet mijnhobby

8
Onderhanden werk / Re: character weight paint
« Gepost op: 07 augustus 2016, 11:53:02 am »
Nogmaals bedankt voor jullie reacties!  Maar het lukt mij gewoon niet om de arm mooi te laten bewegen.  Ik wil heel erg graag verder met mijn project.  Woont een van jullie misschien in utrecht want ik zou graag les krijgen.
Groetjes
mijnhobby

9
Onderhanden werk / Re: character weight paint
« Gepost op: 06 augustus 2016, 10:46:07 am »
https://youtu.be/MeGpPRhbG9o

hoi ik heb de basis houding (in edit mode) aangepast want daar staan de armen nu gestrekt. Het roteren van de arm gaat nu al beter maar het gaat nog steeds niet zoals ik zou willen. Ik doe nog niet zo lang blender dus ik weet eigenlijk niet hoe ik dit nu zou moeten oplossen. Hebben jullie misschien nog ideeen hoe ik dit kan leren?
groetjes mijnhobby

10
Onderhanden werk / Re: character weight paint
« Gepost op: 05 augustus 2016, 20:54:18 pm »
bedankt voor jullie reacties ik ga er aan werken
groet mijnhobby

ps als het is gelukt upload ik een schermafbeelding

11
Onderhanden werk / character weight paint
« Gepost op: 04 augustus 2016, 17:56:10 pm »
Hallo ik ben al een aantal weken bezig een character te maken in blender met instructies van een video op youtube, het maken van de armature(riggen) ging goed maar nu ik een paar dingen moet aanpassen aan de weight in de schouder gaat het mis want ik heb nog nooit gewerkt met weight paint, als ik Probeer de arm helemaal omhoog te roteren dan komt er een lelijke deuk in de schouder. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar met mijn beperkte kennis ben ik er tot heden niet in geslaagd de weight goed aan te passen. Zou iemand mij daar wat meer over kunnen leren?

Groet mijnhobby,

ik ben 11 jaar.





Pagina's: [1]