Dutch Blender Community

Creaties => Onderhanden werk => Topic gestart door: rozz op 10 december 2017, 11:26:42 am

Titel: wormhole
Bericht door: rozz op 10 december 2017, 11:26:42 am
weer eens een tutorial over texturing, unwrapping, seams e.d aan het volgen, blijft lastig om daar heer en meester over te worden in de schaarse tijd die ik heb..maar dit is een foto van een nebula die ik in gimp seamless gemaakt heb en met de uvwrap modifier geanimeerd heb over/op een cilinder. Seatbelts on please...;) zitten ook nog wat bendy bones in ;)

https://youtu.be/HFNxWH37qsQ
Titel: Re: wormhole
Bericht door: koos2 op 10 december 2017, 16:10:38 pm
Goed dat ik niet epileptisch ben, anders had ik een aanval gekregen na dit filmpje denk ik. Wat een kleuren spectekel.
Titel: Re: wormhole
Bericht door: rozz op 12 december 2017, 19:17:01 pm
versie 1.1

https://youtu.be/3iIBtDMarH8
Titel: Re: wormhole
Bericht door: rozz op 12 december 2017, 19:33:48 pm
dit is meer als reizen met lichtsnelheid of meer besef ik me net, een wormhole is de kortste weg van a naar b dus een rechte lijn...:)
 
Titel: Re: wormhole
Bericht door: IJp op 12 december 2017, 20:47:54 pm
Gaaf gemaakt.
Titel: Re: wormhole
Bericht door: blenderbrammetje op 18 december 2017, 18:30:02 pm
Mooi zeg.  ::)
Titel: Re: wormhole
Bericht door: rozz op 26 december 2017, 18:24:04 pm
onderin zat nog een `naad` nog geen fresnel en nog wel meer dingetjes maar dit is the final version van mijn wormhole.

https://youtu.be/rWe6DFLv2a4
Titel: Re: wormhole
Bericht door: koos2 op 27 december 2017, 16:46:03 pm
Zo duiken we het nieuwe jaar in. ;)
Titel: Re: wormhole
Bericht door: blenderbrammetje op 27 december 2017, 17:42:04 pm
Bruut !  :o