Topic: Robwesseling  (gelezen 5180 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 februari 2016, 22:52:36 pm »
Het spijt me en doet me zeer als rob denkt dat ik door wat voor uitspraak dan ook hij voelt dat ik hem hier weggejaagd heb.
Ik sta voor wat blender betekent...open source, open mind..en als je dan niet mag zeggen wat je denkt...of open staat voor een discussie...tja...hoor graag tegengeluiden....heb hem er graag bij

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2016, 00:10:09 am »
Maak je er niet druk om, het ligt niet aan je opmerkingen.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2016, 08:14:03 am »
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar uit de forum chat blijkt dat robwesseling boos is.
Wat is er in hemelsnaam loos?

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2016, 09:27:46 am »
Er is niets aan de hand Rob vat alles wat je schrijft verkeerd op, had zeker een slechte dag :P

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2016, 14:01:41 pm »
Snap ik wel, want het is hier op dit forum een en al kritiek op elkaar, immers! Er wordt echt nooooit een vriendelijk woord gezegd...  ;D

Doei, Rob!

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2016, 14:48:17 pm »
Kom op niets aan de hand gewoon doorgaan en Rob als je die nog leest gewoon een nieuwe account aanmaken en weer lekker mee Blenderen.

Offline Ronwesterhof

  • Member
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2016, 16:26:28 pm »
Mhh,
Ik weet eerlijk gezegd niet of dit een forum voor mij is.
Blijkbaar is er iemand boos geweest om iets, weer iemand anders wuift "Doei" , wat dan weer door iemand anders leuk gevonden wordt.

Vreemd.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een groepje mensen dat constructief bezig is iets op te bouwen, en ik heb geen tijd voor dergelijke toestanden.  Iemand een idee  waar in Nederland dit te vinden is?

Groetjes Ron

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 februari 2016, 16:39:02 pm »
In dit forum kun je alle onderwerpen terug lezen en je kunt zien hoe de omgang is, het lijkt me dan duidelijk dat dit een uitstekend forum is.
Tijd dat dit onderwerp verdwijnt.
Die Rob was zeer obstinaat tegen mij nadat ik meedacht met hem , ik berichte dat ik dat niet pik en hij bood zijn excuus aan maar verwijderde berichten en ging toen door naar Rozz om die aan te pakken op een arrogante manier terwijl er 0,0 aanleiding was om je zo te gedragen.
Een mug en een olifant wat dus veel teweeg brengt naar het schijnt.
Jammer dat een rotte appel het zover kan brengen.
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2016, 16:48:46 pm door Ruud »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 februari 2016, 16:56:21 pm »
Ik heb dit onderwerp gestart en bij deze eindig ik het..gaat teveel energie inzitten die we voor blenderen moeten gebruiken. The show must go on... 8)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #9 Gepost op: 13 februari 2016, 18:31:48 pm »
Ron Ronwesterhof,
Laat je niet afschrikken ik ben hier al vanaf het begin en dit is de eerste keer dat dit gebeurd en wat er nu gebeurd vindt ik ook niet leuk.
Op dit forum helpen en leren we van elkaar ook zijn er soms meerdere personen bezig met een onderwerp en dat is leuk.
Je kunt hier ook je project, image en LoL  posten en daar krijg je natuurlijk meerdere eerlijke meningen over en dat is maar goed ook want niet iedereen heeft hetzelfde inzicht en smaak.

Dus Ron je zit hier goed.
Spit maar eens het forum door dan wordt het wel duidelijk.
Succes hier en veel plezier.

Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 15 februari 2016, 15:56:56 pm »
Beste mensen,

Wat er gebeurd is heb ik gemist. Hoef ik ook niet te weten want heeft wat ik er zo'n beetje uit begrijp, niets te maken met het plezier, wat door (samen) Blenderen wordt verkregen.

Hoewel ik maar een pietepeuterig medeforumdeelneemstertje ben binnen dit geheel zou ik zeggen als ik hier een van de moderatoren was 'weg dit onderwerp en alle energie in Blenderen, waar dit forum voor bedoeld is'.

By the way..oprechte reacties worden lijkt me zo, door de meesten hier op prijs gesteld.
We zijn hier van het halfVOLLE glas toch zeker, niet van het halfLEGE...?
Greetz

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 783
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #11 Gepost op: 18 februari 2016, 10:25:00 am »
Gesloten door mij. Rob had mij gevraagd naar zijn verhaal te kijken. Maar in de tussentijd al zijn eigen posts verwijderd. Ik kan er dus niets mee. Gezien het feit dat dit nog nooit eerder voorgekomen is in de afgelopen jaren ga ik er van uit dat dit een incident is. Ik laat dit onderwerp nog een paar dagen staan en dan verwijder ik deze.
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl