Topic: [GIMP] Hoe ongelijke kleuren van textures weg halen, middels blend modes ?  (gelezen 2089 keer)


superjamie

« Gepost op: 01 oktober 2016, 14:16:28 pm »
Hoi medeblenders...

Is hier op het "dutch blender forum" enig iemand die met het programma GIMP werkt
en met blend modes omgaat ?... zo ja: dan heb ik een vraagje...

Ik heb vandaag dus wat textures zelf gefotografeerd om wat te kunnen oefenen
in blender3d en eventurweil zelfs in unity3d, maar om deze textures te normalizeren
en zelfs eventurweil te kunnen combineren met andere textures, zal ik graag willen
weten hoe de blend modes in gimp werken en hoe je die kunt gebruiken om de
ongelijke kleuren, waardoor ze niet mooi zijn weg te halen op de hele textuur...

Is hier niet een tutorial over of kan iemand mij dan uitleggen welke blend modes je
hiervoor moet gebruiken en hoe ?...

Alvast bedankt, groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 01 oktober 2016, 14:32:50 pm door superjamie »