Topic: make a piece a day  (gelezen 547619 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #300 Gepost op: 11 mei 2016, 08:44:22 am »
Dat wordt een snelle.  ;)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #301 Gepost op: 11 mei 2016, 09:35:17 am »
Gaat mooi worden.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #302 Gepost op: 11 mei 2016, 14:36:38 pm »







Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #303 Gepost op: 11 mei 2016, 15:14:08 pm »
Te hopen Wil en te hopen dat de trommelremmen het bijhouden die snelheid, in de jaren 50 met racen die hadden grote trommels voor dan is deze een kleintje lol.
Wel leuk om een eigen creatie te maken maar technisch
 moet het ook een beetje kloppen, een leuk project om te doen met vele onderdelen, en ik werk deze keer high poly dus een vertex meer of minder maakt niks uit.
260mb tot zover terwijl de thunderbird slechts 19 mb had, het komt ook omdat er veel rondingen in zitten en die hebben al 32 vertexen dan moet je haast wel naar highpoly.
Opvallend is dat met high poly andere problemen snel de kop op steken zoals dubbele vertexen normaal werk ik low poly en dit valt op., als je het weet extra voorzichtig :P
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2016, 15:35:03 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #304 Gepost op: 12 mei 2016, 06:09:54 am »



« Laatst bewerkt op: 12 mei 2016, 07:11:40 am door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #305 Gepost op: 13 mei 2016, 11:44:18 am »







Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #306 Gepost op: 13 mei 2016, 14:27:20 pm »
make a piece in xxx day`s ;D

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #307 Gepost op: 13 mei 2016, 19:24:37 pm »
Ja Ruud gaat hard. :D

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #308 Gepost op: 13 mei 2016, 21:55:02 pm »
in solid works  zie je dit wel veel.... 




lijkt me makkelijker dan in Blender......  maar ik hou het in de gaten....

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #309 Gepost op: 14 mei 2016, 11:30:14 am »
Blender heeft ook een metric systeem autocad is natuurlijk gespecialiseerd in techniek bouw etc, met een paar jaar zijn alle programma's gelijkwaardig denk ik zo.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #310 Gepost op: 17 mei 2016, 18:34:04 pm »
Mijn Piece.




;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #311 Gepost op: 17 mei 2016, 18:38:38 pm »
Gaaf!  8)
Maar niet in 1 dag gemaakt denk ik?

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #312 Gepost op: 17 mei 2016, 19:45:01 pm »
Eigenlijk wel , maar pas vandaag tijd gehad voor die chakra dingen....
Vandaar twee...  ???

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #313 Gepost op: 17 mei 2016, 20:27:14 pm »



Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #314 Gepost op: 17 mei 2016, 20:28:16 pm »
Mooi Bram.