Dutch Blender Community

Hulp => Post Processing en Compositie => Topic gestart door: IJp op 07 november 2014, 00:16:15 am

Titel: Dat kan met Cycles nodes.
Bericht door: IJp op 07 november 2014, 00:16:15 am
Voor de Blenderaar die meer wil.
13 lessen.
http://cgcookie.com/blender/cgc-courses/custom-uv-transformation-nodes-cycles/
Titel: Re: Dat kan met Cycles nodes.
Bericht door: JvL op 07 november 2014, 00:22:10 am
Die sla ik op bij mijn verzameling voor als ik weer eens met cycles aan de slag ga. Bedankt!  ;)
Titel: Re: Dat kan met Cycles nodes.
Bericht door: rozz op 07 november 2014, 11:34:49 am
Nice....moet alleen mijn wiskundeknobbeltje (als die er überhaupt nog is) aanspreken....zag een paar sinussen en cosinusjes voorbijschieten e.d..... ::)
Titel: Re: Dat kan met Cycles nodes.
Bericht door: Ellajiw op 07 november 2014, 13:31:35 pm
Interessant. Heb er naar gekeken, maar kom er nog niet helemaal uit. Ik heb het even uitgeschreven in Excel, voor een kubus van 1 bij 1 bij 1 unit, maar kom er juist op uit dat als je die 90 graden rond de y-as roteert dat dan
x' wordt -z
z' wordt x
Terwijl het toch echt volgens de tutorial
x' wordt z
z' wordt -x
moet zijn... Ergens een denkfout gemaakt?

(http://s4.postimg.org/5c3x3dl5l/Euler_rotatie.jpg) (http://postimg.org/image/5c3x3dl5l/)
Titel: Re: Dat kan met Cycles nodes.
Bericht door: Ellajiw op 07 november 2014, 19:52:50 pm
 :o
Titel: Re: Dat kan met Cycles nodes.
Bericht door: Ruud op 07 november 2014, 20:49:54 pm
Je scherm omdraaien  en problem solved Ellajiw :)
Titel: Re: Dat kan met Cycles nodes.
Bericht door: IJp op 08 november 2014, 10:18:06 am
Ik heb Deel 1 ook bekeken maar voor mij was dat ook :o ??? ::) :-\
Dus voor de mindere slimmerik net als ik deel 1 overslaan ;)