Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - Cuflee

Pagina's: [1]
1
Modelleren / Ladekast
« Gepost op: 19 oktober 2018, 07:46:22 am »
Hi Blenderaars,

Ik ben zeer beginnend in Blender en Unity en zit nu eigenlijk gewoon steeds objecten te maken om er beter in te worden. Mijn nieuwste uitdaging is een keukenblok met lade. Ik wil dat ik die lade in Unity straks open en dicht kan doen en vraag mij even af hoe ik dat object in Blender dan het beste kan maken.

Is het handiger om losse objecten te maken voor het keukenblok zelf en de individuele laden en de lade in Blender dan gewoon via een script uit het keukenblok laten verplaatsen? Of is het beter om 1 object te maken met een grote mesh waarbij ik de lade met bones in en uit het blok kan animeren?

Nu weet ik dat je met bones en een armatuur de meshes kan beinvloeden, maar het is mij nog niet gelukt om hiermee een vertex group te verplaatsen (wat de lade zou moeten doen) zonder dat het de mesh zelf bijvoorbeeld uitrekt.

Hoe jou je dit het beste aan kunnen pakken? Dank voor jullie tijd en hulp alvast  :)

Pagina's: [1]