Topic: Fred  (gelezen 3132 keer)


Offline Fred

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
    • http://www.fredsteenbergen.nl
« Gepost op: 02 juni 2012, 14:29:43 pm »
Hallo allemaa, ik ben zojuist lid geworden, laat dit forum maar groeien!

Wie ik ben? Fred.
Ben ergens in de 40 en dat is ook ongeveer het aantal dingen dat ik op een lijst heb staan die ik vandáag nog wil doen. Oftewel, te veel te doen, in te weinig tijd. Blender is een van de dingen die ik zou willen gaan leren. Nu dus ook nog geen ervaring mee, maar wat ik gezien heb nodigt uit.
Ik heb wel ervaring met Sketchup. Geen idee nog of dat handig is bij het leren van blender of juist niet, dat ga ik hopelijk nog ontdekken.
In mijn vrije tijd doe ik veel aan hardlopen, momenteel wat minder aan beeldhouwen, en veel aan vrijwilligerswerk. (zwerfdierenproblematiek in het buitenland, sterilisatieprojecten, educatie en ondersteuning van asielen)
Het 3d-tekenen gebruik ik vooral voor het laatste. Bijvoorbeeld om te tekenen wat ik in gedachten heb om dat weer te kunnen laten zien aan anderen. zo van 'zo ziet dat asiel eruit en daar wil ik een dergelijk slot lassen'. Kan ik uiteraard ook gaan proberen te schetsen, maar op de pc is het net even wat makkelijker. Bovendien slaat mijn fantasie meteen op hol als ik zie wat je allemaal kan met Blender, daar ligt een wereld van mogelijkheden die ik wil gaan verkennen.
Maar goed, eerst nog even wat andere dingen. Hopelijk tot binnenkort!

mvg,

Fred.
« Laatst bewerkt op: 04 juni 2012, 09:07:57 am door Fred »
Testexpert begint met een t en eindigt met een e

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #1 Gepost op: 02 juni 2012, 15:33:04 pm »
Hoi Fred,

Welkom op dit forum. Hopelijk zul je hier de info en hulp gaan vinden die je nodig hebt!

MAD
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl