Topic: Online trainingen  (gelezen 9859 keer)


Offline halfmonk

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 juli 2016, 20:28:54 pm »
Goede avond!

Hebben jullie wat ervaringen met online trainingen? Bijvoorbeeld digitaltutors.com , lynda.com , gnomon workshop , uartsy , enz.

afgelopen tijd heb ik overwogen om Modo te gaan leren, maar de tutorials op youtube over Modo zijn niet veel en ze zijn meestal: niet duidelijk, of heeft de tutor onduidelijke, rare accent. Zo ik denk dat ik trainingen ga volgen op digitaltutors.

Gnomon workshop? Ik heb ergens gelezen dat deze workshop meer bedoeld is voor gebruikers die al wat meer weten, maar ze bieden andere 3D apps (Maya, ZBrush).

CGCookie? Ben ik lid van (ik ben niet een paid citizen), maar ze geven alleen Blender en Unity trainingen.


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2016, 23:05:27 pm »
Nee ik heb daar geen ervaring mee.
Dat Mondo ziet er wel goed uit maar ik hou het toch maar bij Blender dat is gratis en daar zit nog zoveel in om te ontdekken.  ;)

Offline halfmonk

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2016, 23:51:16 pm »
Ik heb toch besloten om bij digitaltutors te abonneren voor Maya en Modo. Ik heb nu al een paar Maya video serie bekeken en geleerd. Nu even pauze.

En ja, Blender blijf ik ook gebruiken want ik heb een paar add-ons die ik gekocht heb (Zero Brush en Avastar) = Avastar is een goede add-on voor avatar rigging en kleren rigging, een aanrader! Maar Mudbox is wat ik gebruik om te sculpten. Zijn auto-retopology vind ik uitdagend.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 juli 2016, 10:34:07 am »