Topic: Brouwsel.  (gelezen 5043 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 06 mei 2015, 00:15:33 am »
Ik ben een tijdje bezig geweest om dit brouwsel te maken maar na wat uurtjes pruttelen is dit het resultaat.

https://youtu.be/RkMt9DpmAOI

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 mei 2015, 07:27:34 am »
Lekker brouwseltje geprutselt hoor....vindt hetcool hoe aan de buitenkant de randen soms lijken te `smeulen`...hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ::)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 mei 2015, 09:44:11 am »
Wat Jimmy Hendrix er onder en eind jaren 60 begin 70 is weer helemaal terug. TOP.

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 mei 2015, 11:51:25 am »
Ijp, het is toch niet zo, dat het zelf zo prutteld van woede omdat je geen punten scoorde met de challenge. ;D ;D
Dan roept dat wel erg veel emotie op ;D

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 06 mei 2015, 14:43:07 pm »
Ijp, het is toch niet zo, dat het zelf zo prutteld van woede omdat je geen punten scoorde met de challenge. ;D ;D
Dan roept dat wel erg veel emotie op ;D
Ja P D ze weten niet hoe ik daar op heb zitten ploeteren.  ;D ;D ;)

Wat Jimmy Hendrix er onder en eind jaren 60 begin 70 is weer helemaal terug. TOP.
Inderdaad Koos2 in de jaren 60 met een projector en 2glasplaatjes met daartussen kleurstof  dan had je dit effect. :)
Wat een techniek hadden we in mooi die mooie oude tijd.

Lekker brouwseltje geprutselt hoor....vindt hetcool hoe aan de buitenkant de randen soms lijken te `smeulen`...hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ::)
Dat werkt zo Rozz,
Je maakt  met een displace modifier een heel apart figuur en je hang daar een particlesystem aan.
Door in de node editor te spelen met nodes krijg je dit effect.
Laat er dan een camera doorheen vliegen en je hebt een korte animatie .
Probeer met wat andere nodes/ instellingen een andere kleur of effect te maken zodat je meerdere kleine animaties hebt en maak daar met Blender video editing een animatie van.
ik zou zeggen probeer het eens uit.
Hier een screenshot om het een beetje inzichtelijker te maken.



Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 mei 2015, 19:56:09 pm »
Van de week ben ik voorzichtig aan begonnen de node editor te verkennen. Dit is misschien een leuke vingeroefening voor mij. Maar eerst  nog wat simpelere zaken.