Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - thomaszs

Pagina's: [1]
1
Onderbouwde kritiek / Re: Feedback op Renders AMG SLS (auto)
« Gepost op: 25 januari 2018, 19:43:07 pm »
Inplaats van het gebruiken van een HDRi zoals eerder in deze post, heb ik nu zelf de belichting gedaan.
SLS AMG, bij deze renden zijn sommige reflecties niet helemaal smooth helaas

belichting


Heatgun

belichting

Feedback en kritiek altijd welkom! ook voor kleine dingen

2
Onderbouwde kritiek / Re: Feedback op Renders AMG SLS (auto)
« Gepost op: 25 januari 2018, 11:23:19 am »
Heel mooi dit ziet er gaaf uit.
ik zou nog wel even de ramen aanpakken.
En ik heb ook nog een vraag heb je de nieuwe Color Management Filmic gebruikt in deze image.

Ja Filmic staat bij mij altijd aan (look op none).
De ramen zijn inderdaad nog matig, dat komt omdat ik heb geen interieur heb gemodelleerd.
De ramen zijn hierdoor helemaal zwart, of kan er nog wat verbeterd worden aan het materiaal van de ramen?

3
Onderbouwde kritiek / Feedback op Renders AMG SLS (auto)
« Gepost op: 24 januari 2018, 19:55:33 pm »
Hallo allemaal,

Ik heb verschillende renders gemaakt van een amg sls model, Feedback en kritiek is welkom.




belichting is gedaan met een HDRI






Autolak materiaal



Alvast bedankt

4
Onderbouwde kritiek / Re: Feedback op modellen
« Gepost op: 26 juni 2017, 21:11:42 pm »
ik ga mijn commentaar baseren op hoe lang je al met blender of welk ander 3d programma bezig bent.
Voor een beginner...niet normaal, echt super.
Voor een gevorderde...echt super.
Heb je die model skills jezelf aangeleerd of volg je een opleiding?

Bedankt!
Ik ben het mezelf aan het aanleren, voornamelijk door het kijken van youtube tutorials. Ik heb nu ongeveer 60uur alleen gefocust op modelleren (was daarvoor al bekent met blender).

5
Onderbouwde kritiek / Feedback op modellen
« Gepost op: 26 juni 2017, 20:55:48 pm »
Hallo allemaal,

Ik al een tijdje bezig om te leren modelleren in blender, ik heb hieronder verschillende renders gezet van mijn modellen (een bout, een koptelefoon en een auto).
Ik vroeg mij af of de modellen goed zijn qua polycount enz.
Feedback is welkom.

bout


koptelefoon (JBL eb55t)



auto (Mercedes SLS)




Alvast bedankt

Pagina's: [1]