Topic: Mark niet te bereiken  (gelezen 8157 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 20 november 2020, 12:55:10 pm »
Hallo leden ik kan Mark niet meer bereiken mail wordt terug gestuurd.
Ook wordt nergens meer op gereageerd er is volgens mij iets goed mis daar.
Hopelijk is het niets en zal het zichzelf oplossen maar als er iemand is die wel contact kan krijgen met mark geef dan door dat je je niet meer kan mailen en aanmelden op de site.

Dit krijg ik als ik naar de site mail.
This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  info@dbc-3d.nl
    LMTP error after RCPT TO:<info@dbc-3d.nl>: 552 5.2.2 <info@dbc-3d.nl> Quota exceeded (mailbox for user is full)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 25 november 2020, 11:24:10 am »
Ik heb eigenlijk contact gekregen met Mark en het gaat goed met Mark.
De Mail en aanmeld problemen van de site worden zo snel mogelijk opgelost.

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #2 Gepost op: 25 november 2020, 11:57:59 am »
Goedemorgen iedereen,

Het gaat inderdaad goed met mij. Ijp Wil verraste mij vanochtend met een telefoontje. :-)
Ik ben zelf niet zo meer bezig met Blender, dus bezocht dit forum zelf ook niet meer. Dus ik had niet door dat er problemen waren. Ik heb het probleem inmiddels verholpen. De mailbox zat vol en daardoor werden mails niet doorgestuurd naar mijn gmail account. Dus registratie mails komen weer binnen zodat ik ze kan beoordelen.

Verder begreep ik dat er mensen zijn die willen helpen met het beheer van het forum. Het enige onderdeel wat veel tijd kost is door alle registratie aanvragen heen gaan om te kijken wat echte leden zijn, en wat spammers zijn. Als ik daar wat hulp bij kan krijgen graag.

Die spammers blijven een probleem. Ik had dat dus opgelost door alle aanvragen niet direct te accepteren, maar naar mijn gmail te laten mailen. ik kan de aanvraag dan beoordelen en goed of afkeuren. Maarja, als de inbox vol zit (omdat gmail niet veilige mails in de inbox laat staan) dan komen die dus niet meer aan en loopt het proces vast.

Dus als er mensen zijn die willen helpen met het beoordelen van aanvragen, dan graag. Ik ga ondertussen even kijken hoe we dat kunnen inrichten.

Groeten,
Mark
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 januari 2021, 22:12:11 pm »
Hoi Mark.

Ik las dit gisteren pas.

Maar bij deze meld ik mij aan. Zeker als het om niet al te veel werk gaat kan ik mijn steentje bijdragen en dat vind ik leuk.

Ik heb ook voordeel gehad bij het forum in het begin en nog steeds veel plezier van.

Wat aanmeldingen doorkijken is geen probleem , hoewel iedere dag niet zal lukken.

Maar zon storm loopt het toch niet.


groetjes !  ::)