Topic: Vroege drukpers  (gelezen 25250 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 26 november 2019, 07:34:35 am »
Renders kosten nu eenmaal tijd ,hoewel blender al super snel is geworden vergeleken met een paar jaar terug.

ExLibris

« Reactie #31 Gepost op: 27 november 2019, 22:14:35 pm »
Nou, wat mij betreft is het mooi geweest met mijn projectje. Ik heb nog een paar renders gemaakt met een hoog aantal samples (2048) en er vervolgens composting op los gelaten (denoise color grading en zo).


Wie weet dat ik nog ooit een goede reden of de inspiratie vind om er mee verder te gaan. Ik heb er weer veel van geleerd.









Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 02 december 2019, 12:32:03 pm »
Ik geef je een goede rede om te stoppen. Je hebt het tot een goed einde gebracht, daar kun je trots op zijn. Volgens mij kun je als je Blender goed wilt leren beter eerst een serie korte projecten doen waarin je iedere keer het accent legt op andere moeilijkheden die je wilt overwinnen. Zo raak je beter bekent in de wereld van Blender en al haar facetten. ;)

ExLibris

« Reactie #33 Gepost op: 02 december 2019, 12:47:38 pm »
Ik geef je een goede rede om te stoppen. Je hebt het tot een goed einde gebracht, daar kun je trots op zijn. Volgens mij kun je als je Blender goed wilt leren beter eerst een serie korte projecten doen waarin je iedere keer het accent legt op andere moeilijkheden die je wilt overwinnen. Zo raak je beter bekent in de wereld van Blender en al haar facetten. ;)

Dank je voor je complimenten! Je hebt hebt helemaal gelijk. Mijn eerste serieuze project was het maken van een rondleiding door het Middeleeuwse Eindhoven in Virtual Reality. Dit heeft me alles bij elkaar een paar jaar gekost. Hiervoor heb ik Blender overigens alleen gebruikt voor het modelleren. Voor texturing gebruikte ik Substance en alles kwam bij elkaar in Unity. Ik mis nu overigens wel dat ik geen echt doel heb.