Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 136
16
Leuterhoek / Re: Mechanisch toetsenbord
« Gepost op: 24 februari 2021, 18:00:46 pm »
In principe denk ik er zo ook over, maar misschien is er een goed argumen om het met Blender te gebruiken. Op marktplaats zie ik ze soms voor een redelijke prijs.

17
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen:
« Gepost op: 23 februari 2021, 19:19:58 pm »
Mooi werk Roobol. Ik hoop/verwacht dat we veel van elkaar kunnen leren.  ;)

18
Leuterhoek / Re: Mechanisch toetsenbord
« Gepost op: 23 februari 2021, 19:14:36 pm »
@Ruud: Maar is dat dan ook en mechanisch toetsenbord? Er schijnen 2 typen toetsenborden te zijn, mechanische en niet mechanische. De laatste werken al de afstandsbediening met "rubberen" verbindingen en moet je maximaal indrukken. de eerste luister beter, maar als ik google zie ik gaming toetsenboren en die zijn duur. Ik vraag me af of die logitech van jou ook mechanische toetsen heeft.

19
Leuterhoek / Mechanisch toetsenbord
« Gepost op: 23 februari 2021, 12:07:36 pm »
Mijn huidige toetsenbord heeft problemen, regelmatig reageert een knop niet. Ik ben dus toe aan een nieuwe. Nou overweeg ik een mechanisch toetsenbord aan te schaffen. Dat schijnt langer mee te gaan en sneller te reageren. Als ik zoek dan vind ik gaming toetsenborden met behoorlijk wat toeters en bellen waar ik volgens mij niets aan heb. Heeft iemnad verstand van toetsenborden, heeft een mechanisch toetsenbord meerwaarde om met Blender te werken? Als ik wat koop dan wordt het via marktplaats of zo, ik wil niet veel geld uitgeven voor zo'n ding.

20
Leden stellen zich voor / Re: Blenderles aangeboden online
« Gepost op: 23 februari 2021, 11:20:59 am »
Wat vriendelijk van je.

21
Animaties / Re: Mijn eerste Blender Animatie
« Gepost op: 23 februari 2021, 11:15:20 am »
Lekker chaotisch bezig, daar hou ik van. Mooi die bol.

22
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 06 februari 2021, 19:36:10 pm »
Met een handscanner zeker en niet met fotogrammetrie, want dan had je de texture er vanzelf bij.  ;)

23
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 29 januari 2021, 11:02:09 am »
Goed dat je weer bezig bent Rozz.

24
Leden stellen zich voor / Re: Emmenaar stelt zich voor
« Gepost op: 23 januari 2021, 19:30:19 pm »
He meer zielen hoe meer vreugd en zeker als je vaker zulke mooie molens toont.

25
Animaties / Re: Tractoranimatie
« Gepost op: 23 januari 2021, 19:26:42 pm »
Heel goed bezig, ik kijk uit naar de nieuwe animatie.

26
Post Processing en Compositie / Re: Handige shortcuts en tips voor de Node Editor.
« Gepost op: 14 januari 2021, 20:38:00 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=gDXTMo31QSM
Ik vind dit ook een handige tutorial om met de node editor te leren werken.

27
Eindresultaten / Re: bekend naar ik aanneem?
« Gepost op: 05 januari 2021, 11:39:02 am »
Goed bezig.

28
Animaties / Re: Mijn eerste auto in Blender
« Gepost op: 05 januari 2021, 11:36:37 am »
Heel erg goed Blendey. Toen ik zo oud ws als jij had ik nog nooit van 3d animaties gehoord. Dat kwam zowat een decennium later.
Mak meer tieners enthousiast, we kunnen wel wat verjonging gebruiken!

29
Onderhanden werk / Re: Van een database naar een animatie
« Gepost op: 17 december 2020, 18:52:25 pm »
Fantastisch gemaakt. Alleen ik zie dat de staaf die het hoogste komt op de plek staat waar de ouders van de vriendin van mijn zoon wonen. Hopelijk weten ze de corona buiten de deur te houden.

30
Onderhanden werk / Re: Van een database naar een animatie
« Gepost op: 09 december 2020, 08:38:31 am »
Ik zou het erg leuk vinden. Waarschijnlijk ga ik begin volgend jaar met pensioen en bij leven en welzijn wil ik me dan ook in Python verdiepen. De koppeling met data is iets wat natuurlijk heel veel mogelijkheden biedt

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 136