Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 136
1516
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 20 juli 2015, 07:52:46 am »
Ahum, terug naar Blender. Erg leuke animaties. Nu de verschillende animaties leuk aan elkaar koppelen in een korte animatie. ;)

1517
Leuterhoek / Re: 30 jaar amiga
« Gepost op: 19 juli 2015, 12:58:04 pm »
De Amiga bracht het digitaal illustreren. Een collega van me begon er mee. Onderdelen tekenen op de amiga. Afdrukken daarvan maken (cibachromes volgens mij) en daar dan mee een collage. Voor illustraties voor de cursus basic programmeren. Prachtig.

1518
Onderhanden werk / Re: TransparantMan
« Gepost op: 19 juli 2015, 12:17:12 pm »
Leuk. Maar ik bedoelde eigenlijk of de doorzichtige man al wat verder ontwikkeld was. Ik geef toe dat ik wat onduidelijk was. Maar dit meten is ook heel bruikbaar.

1519
Onderhanden werk / Re: TransparantMan
« Gepost op: 19 juli 2015, 10:15:19 am »
Hoe zijn de vorderingen op dit front?

1520
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 19 juli 2015, 10:09:17 am »
Goed bezig.

1521
Experimenten / Re: modelraket start
« Gepost op: 19 juli 2015, 10:06:50 am »
Zo zie je maar weer, met Blender kun je naar de sterren en er voorbij.

1522
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 19 juli 2015, 10:03:50 am »
Ik hoop deze versie binnekort goed te hebben geanimeerd. Ik heb nu nog wat problemen bij de aanhachting van de achterpoten aan de heupen. Misschien moet ik het oplossen door een corrective shape key te maken, maar eerst ga ik nog eens pielen aan de topologie op die plek.

1523
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 16 juli 2015, 12:54:11 pm »
Maakte ik me eerst zorgen om mijn fiets, nu om mijn nek. IS kan dit apperaatje goed gebruiken. Breng ze maar niet op ideeën. :D

1524
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 15 juli 2015, 21:59:35 pm »
IJp, wat een goede inzending. Ik had het even over het hoofd gezien. Gelukkig zie ik het nu, petje af. Top!

1525
Handleidingen / Re: Tutorial voor een jeep.
« Gepost op: 15 juli 2015, 16:27:21 pm »
Mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Is dit een opdracht of een oefening?

1526
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 15 juli 2015, 13:11:49 pm »
Ik vind alles goed, als het maar uit de buurt van mijn fiets blijft! :D

1527
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 15 juli 2015, 08:44:12 am »
Goed bezig mannen. Lekker doorzetten swets. "Door scha en schande wordt je wijs," zei mijn moeder altijd.

1528
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 14 juli 2015, 13:42:32 pm »
Ik heb zojuist het proberen na te bootsen. Een object gerigd, alles reageerd goed op de bones. vervolgens een deel met p los gemaakt. Alles blijft goed op de bones reageren. Daarna weer met ctrl j de twee meshes gejoind en weer de bones beweging gecontroleerd. Bij mij bleef alles goed werken.
Zal ninnenkort nog eens kijken wat er eventueel fout gaat.

Heb je al eens gekenen of je weight paint veranderd is?

1529
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 14 juli 2015, 13:20:42 pm »
Ach ja, het echte leven.Gelukkig hebben we Blender zodat we af en toe kunnen ontsnappen, als die vervelende virussen weer niet het echte leven en het Blender leven gaan mixen. ;)

1530
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 13 juli 2015, 08:46:07 am »
filmpje lijkt me een goed idee. Gisteren had ik ook een probleem met de botten. Toen bleek dat ik als rotatiepunt de cursor had aanstaan ipv het centrum van het object. Geeft ook rare onverwachte resultaten.

Pagina's: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 136