Topic: Blender starter: Installeren van add-on - Screencast_Key - Text Editor  (gelezen 2841 keer)


Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 oktober 2015, 21:12:11 pm »
Deze geschreven tutorial kan handig zijn voor alle beginnende Blenderaars.
Hoe ik zoiets voor you tube kan opnemen - geen idee. Daarom heb ik het in Open Office gemaakt. Dit bestand kan ik hier niet up-loaden (waarom - weet ik niet? misschien een te groot bestand). Vervolgens opgeslagen als pdf. Echter merkte ik zojuist , toen ik het plaatste in een reactie aan Daan, dat het pdf bestand gesplitst in pagina's wordt weergegeven en als zodanig te bekijken. Terwijl ik een volledig voor iedereen te downloaden pdf had bedoeld te maken.




















Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2015, 23:13:32 pm »
Een tutorial maken in en met Blender is eigenlijk heel simpel.
Er is maar een nadeel er is geen geluid bij maar de tutorial kun je wel voorzien van text met de text editor in Blender.

https://www.youtube.com/watch?v=5azG1jfKuaY

Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2015, 23:20:12 pm »
Dankjewel Ijp! Daar ga ik zeker mee experimenteren. Ik hoop heel binnenkort.
Ook zie ik nu een praktisch goed zichtbaar kleurtje voor de screencast key.
En ook nog eens binnen Blender.

Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2015, 15:52:29 pm »
De tutorial geeft mij bij het uitvoeren, de nodige vragen.
Inmiddels heb ik andere, meer uitgebreide tutorials gezien, die daar toevallig op in gaan.
Daar ga ik een keer in graven, om het wat duidelijker gekregen. Wel heb ik nu de 'temp' map gevonden, waar bestanden (png's) in opgeslagen worden.
Er van uitgaand, dat die 'temp' map (hopelijk :)) erg vol gaat worden, heb ik een andere map (op een onlangs intern bijgeplaatste opslagschijf) gezet. Dit, om de 'C' bij mij niet nog meer te gaan belasten met opslag.
Dus toch al weer kleine dingetjes wijzer geworden, die ik toch wilde weten. Bedankt!