16
Animatie en Rigging / Blender Physics instellingen advanced
« Gepost op: 24 oktober 2022, 15:50:24 pm »
Hoi.
Weet hier iemand veel van Blender physics ? Ik bedoel geavanceerde phhysics.
Instellingen , de precieze invloed van grootte van de mesh , aantal iterations etc... ?
Ik wil een nieuwe flipperbaan maken. Maar na een klein stukje baan stuitert de bal steevast van de baan.
Met wat voor instellingen dan ook.
De Blender manual is slechts zeer summier op het gebied van physics instellingen.
Dat weet ik zowat uit mijn hoofd.
Maar het is haast niet stabiel te krijgen...
Weet hier iemand veel van Blender physics ? Ik bedoel geavanceerde phhysics.
Instellingen , de precieze invloed van grootte van de mesh , aantal iterations etc... ?
Ik wil een nieuwe flipperbaan maken. Maar na een klein stukje baan stuitert de bal steevast van de baan.
Met wat voor instellingen dan ook.
De Blender manual is slechts zeer summier op het gebied van physics instellingen.
Dat weet ik zowat uit mijn hoofd.
Maar het is haast niet stabiel te krijgen...