Topic: ASAP architectural model / cycles render nodig (tegen betaling uiteraard)  (gelezen 2420 keer)


Offline choogstraten

  • Member
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 maart 2019, 17:54:21 pm »
Beste Members,

Ik ben vrije vormgever, voornamelijk bezig met licht objecten en installaties. (www.coens.org)

Ik heb zelf aan jaren geen 3D software aangeraakt en moet volgende begin week een idee voor een sculptuur voor een restaurant presenteren. Software leren als je met een project bezig bent (onder tijdsdruk) is geen goed idee. Ook al ben ik nu al helemaal 'in love' met blender, heb ik toch besloten dat ik beter mijn werk nu nog even uit kan besteden, alleen fatsoenlijk navigeren kost me te veel tijd.

Heeft er iemand de komende dagen een dagdeel de tijd om:

- modelleren restaurant vanuit 2D floorplan
- opzetten mooie belichting (instellen word ik nu kriegel van haha)
- mooie wooden floor (wow wat is die principles shader vet)
- hulp bij maken 3D model voor sculptuur: Straight foward landscape : wireframe modifier : smooth maken (2 versies)
- aantal ornamenten tegen plafond en muren (modellen koop ik wel bij turbosquid)

zie afbeelding voor mij gestuntel  :(

Helemaal fantastisch zou zijn als iemand morgen nog kan, of weekend is ook prima! kom met alle plezier (liefst randstad) jou kant op

Heb je interesse, bel me dan direct even, in de avond bellen is ook geen probeem

Coen Hoogstraten
www.coens.org
info@coens.org
0614030574


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2019, 20:49:26 pm »
En heb je al iemand gevonden Coen ?
Heb al heel wat scenes gebouwd , maar nog niet zoveel architectuur. Is wel leuk.
Kan aardig texturen maar ben beter in modelleren , karakters ontwerpen en animeren , belichting.
Specialiteit camera hoeken en camerawerk. Doe ik ook draag met een echte filmcamera.
Ben nog geen Blender expert , maar omdat je het over tijdsdruk had...

Nu sta je in ieder geval weer bovenaan het forum  ;D

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 april 2019, 22:35:16 pm »
We horen niets meer van Coen. Misschien heeft hij al iemand ?
Succes met je project !