Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 124
1561
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 26 januari 2015, 23:57:08 pm »
Hier is de tutorial die SardiPax ook gebruikte voor de particels erg goed uitgelegd. in 4 delen https://www.youtube.com/watch?v=KykU-cYRuZg&list=PLW-Y5Y-6rFAoNAgVi9-Zavmk66ghPTUyb&index=6
Les 1 t lijkt Hollands :)

1562
Onderhanden werk / Re: Tweede Auto
« Gepost op: 26 januari 2015, 21:30:25 pm »
Het ziet er goed uit auto's zijn best lastig.

1563
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 26 januari 2015, 20:42:53 pm »
Lol Sardipax was er toevallig ook mee bezig toen ik er mee startte en had nog geen tutorial , inmiddels wel zie ik:)

1564
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 26 januari 2015, 16:18:05 pm »
Ja keyed particels hier klopt er niets van de timing ik snap nu wel het hoe of wat, een zandman maken die uit de bodem komt zetten is de bedoeling het is een lastige opgave zonder tutorials,eens kijken of het lukt:)
Het kleven van zand moet ik nog bekijken hoe dat werkt zodat er brokken van hem afvallen.

1565
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 26 januari 2015, 16:02:50 pm »
Een ander testje om het zand op de juiste kleur proberen te maken en dat valt nog niet mee door de belichting , het word wel een onderdeel van de storm. Een model gemaakt en rigging er vast op gezet nog niets mee gedaan en een texture gemaakt met crazy bump .
https://www.youtube.com/watch?v=MfUXQgikYh8&feature=youtu.be

1566
Materialen en Texturing / Re: Mapping
« Gepost op: 22 januari 2015, 20:50:00 pm »
Morgen ga ik met dit al spelen , vandaag wel wat geprobeerd het is wel leuk om te doen.

1567
Materialen en Texturing / Re: Mapping
« Gepost op: 22 januari 2015, 15:01:11 pm »
Die video moet genoeg zijn dank je wel.

1568
Materialen en Texturing / Re: Mapping
« Gepost op: 22 januari 2015, 14:57:55 pm »
Bestaat zo;n texture alleen uit een bumpmap en een normale?
Ik heb een aantal texture gemaakt met behulp van het particel systeem om zand te maken maar nu de diepte nog:)





1569
Materialen en Texturing / Mapping
« Gepost op: 22 januari 2015, 14:33:05 pm »
Hi allemaal ik heb een vraag over textures het onderdeel wat 0,0 van mijn interesse had aangezien er zoveel in blender te doen was.
Nu ben ik op een punt gekomen om me hier in te verdiepen wat heb je allemaal nodig om een mooie texture te maken bumpmapping layers enzovoorts en wat is het beste om te doen. Bomen en bos er is zoveel info dat ik eigenlijk niet weet hoe de opbouw moet :)

1570
Materialen en Texturing / Re: uv mapping
« Gepost op: 20 januari 2015, 22:33:20 pm »
Als je klaar bent maak een png render en plak die weer als uv zodat alle textures op 1 uv zitten :)

1571
Materialen en Texturing / Re: uv mapping
« Gepost op: 20 januari 2015, 17:13:54 pm »
Hi en welkom, door UV mapping kun je in feiten op elke face een andere texture plaatsen in UV in edit mode.

1572
Challenges / Re: Challenge #1 - Sweet
« Gepost op: 20 januari 2015, 15:48:26 pm »
Oefening baart kunst en wat anders ,vraag maar aan opa IJp  ;D
Ik wens ieder succes die meedoet, een leuke challenge.
 

1573
Misschien kun jij degene verstaan ik niet in ieder geval ,maar hier wordt het aangegeven hoe je dit reduceert.
https://www.youtube.com/watch?v=j5AHWykm2ls

1574
Damping reduceert het bouncen.
Ik zag het ergens voorbijvliegen in een tutorial :)

1575
Ziet er goed uit maar wat J al zegt de muntjes draaien te lang kun je de damping van de plane niet bijstellen om het te verhelpen?

Pagina's: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 124