Game Engine > Onderhanden werk en demo's

mp3 - player

<< < (2/3) > >>

RDL:
mp3 player ?
wil dit zeggen dat je een file selector gaat verwerken om mp3 te laden ?

ziet er in elk geval goed uit

ik kijk uit naar de tutorial

mvg rudi

Mark aka Dark:

--- Citaat van: "RDL" ---mp3 player ?
wil dit zeggen dat je een file selector gaat verwerken om mp3 te laden ?

--- Einde van citaat ---


Ik heb 10 minuten geleden het script afgerond om een open file gui te laden.
Nu nog die input terug zien te leveren aan blender die er dan wat mee kan doen.


Ben wel super blij dat ik het voor elkaar heb gekregen, want velen hebben er al jaren om gevraagd op internet, maar niemand had een antwoord.
uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen met de tkinter module (wat velen geprobeerd hebben, maar niemand aan de praat heeft gekregen). Moet het hele verhaal nog finetunen, want ik heb het op een nogal omslachtige wijze voor elkaar gekregen.

MAD

EDIT: ow, en voor de glow heb ik een pracht van een blend.file gevonden, alleen moet ik die nog uitpluizen.  :(
Hier zie je daar een voorbeeld van:
http://www.youtube.com/watch?v=xyZWu23xpWA

RDL:
@mark ...wat ook handig zou zijn is een resolutie selector
bij het opstarten waar je de settings kan selecteren ...

Mark aka Dark:
Volgens mij is dat niet nodig.

Je kunt de blender player schalen, net zoals andere programma's binnen windows.

de module voor het inladen van bestandspaden is trouwens klaar!  :D
Ik zal deze plaatsen in het nieuwe aangemaakt forum!

MAD

RDL:
ok maar diegene met een langzamere computer kunnen dan niet fullscreen kijken
bv :uw desktop resolutie staat in 1920*1080
visualizer vraagt wat geafisch geheugen enz ......
blender neemt desktop resolutie ......

met een selector kan je bepalen om bv te zeggen draai het prog op 1024*768 fullscreen

enfin je weet wel waar ik het over heb

mvg rudi

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie