Topic: Fantasy brug  (gelezen 7931 keer)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #15 Gepost op: 22 februari 2015, 10:56:20 am »
Als ik vanmiddag thuis ben ga ik de afbeelding op mijn monitor bekijken ipv op mijn telefoon. Maar zelfs op mijn telefoon ziet het er al heel goed uit. Complimenten hoor!

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2015, 11:27:41 am »
Daar zit flink wat modelleer werk in mooi gemaakt hoor.
Het is jammer dat je pc maar 1pk heeft  ;) maar zo te zien kunnen we nog heel veel van je verwachten.
Misschien kun je met licht er nog meer sfeer er in brengen door op de voorgrond bij het vuur 2 lampen te plaatsen die het hek en de 2 pilaren met een vuur kleur verlicht.

Offline Mortalae

  • Member
  • *
  • Berichten: 292
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 22 februari 2015, 12:52:42 pm »
Daar zit flink wat modelleer werk in mooi gemaakt hoor.
Het is jammer dat je pc maar 1pk heeft  ;) maar zo te zien kunnen we nog heel veel van je verwachten.
Misschien kun je met licht er nog meer sfeer er in brengen door op de voorgrond bij het vuur 2 lampen te plaatsen die het hek en de 2 pilaren met een vuur kleur verlicht.

Ik heb al twee point lampen gebruikt, net boven het vuur. Naar waarschijnlijkheid zijn ze te zwak.Oorspronkelijk was het portaal nog donkerder dan wat het nu is.
Je hebt helemaal gelijk... licht is niet mijn beste creatie. 
Mijn PC zou op zich nog wat meer kunnen, als ik sommige onderdelen onzichtbaar maak etc. Maar goed, het is tijd voor een nieuwe scene :D
Ave, morituri te salutant.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 23 februari 2015, 12:18:59 pm »
Nog meer detail lijkt mij te veel van het goede Ik had al moeite om de wapens van de provincies te vinden zoveel kijkwerk is er op deze afbeelding. Mooie brug is het geworden, al vind ik het accent meer op de poort ligt.