Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 124
16
Onderbouwde kritiek / Re: geometry nodes
« Gepost op: 16 april 2021, 17:49:28 pm »
En nog maar eens een geo nodes test...

https://www.youtube.com/watch?v=YE0alNGKHfE

17
Onderbouwde kritiek / Re: geometry nodes
« Gepost op: 15 april 2021, 13:07:08 pm »

18
Onderbouwde kritiek / Re: geometry nodes
« Gepost op: 14 april 2021, 17:07:56 pm »
Weer een experimentje met geometry nodes

https://www.youtube.com/watch?v=9pNPQbqIOaM

19
Onderbouwde kritiek / Re: geometry nodes
« Gepost op: 13 april 2021, 19:16:43 pm »

20
Onderbouwde kritiek / geometry nodes
« Gepost op: 13 april 2021, 18:16:57 pm »
From the light to the darkside...

Weer aan het stoeien met geometry nodes...echt super. Moet nog materialen toevoegen enzo maar vond de test render al waardig genoeg om hier te plaatsen.

https://youtu.be/3saoTR_Iqb4

21
Onderhanden werk / Re: vuurwerk
« Gepost op: 05 april 2021, 11:56:18 am »
Weer vuurwerk testje, echt jammer dat particle info node niet werkt in eevee maar goed...komt nog misch. dit is dus in cycles.

https://youtu.be/z6G8ydIgFMw

22
Over Blender / Re: Blender 2.92
« Gepost op: 04 april 2021, 12:21:59 pm »
nog een test met geometry nodes en een wave modifier...

https://youtu.be/Cj3vVYB7B1k

lijkt wel weer of ik met de oude blender render engine aan het spelen ben maar dan ipv renderen als ghosts veel meer mogelijkheden heb.

23
Over Blender / Re: Blender 2.92
« Gepost op: 29 maart 2021, 18:03:47 pm »
nog maar verder klooien met geometry nodes

https://youtu.be/FjRvaXRVj9k

24
Onderhanden werk / Re: vuurwerk
« Gepost op: 18 maart 2021, 10:13:49 am »
Wat nu vooral mijn probleem is is dat de particle info node niet werkt in eevee....iets waardoor ik particles van kleur /vorm/grootte etc, etc...over hun lifetime kan veranderen doormiddel van een particle info node te plaatsen, age en lifetime in een math node pluggen en die op divede zetten, collerramp erachter en alles tussen 0 en 1 is te veranderen...werkt prima in cycles maar eevee...no go. En cycles heeft weer geen bloom dus moet ik met de compositer gaan werken om de glare te krijgen die ik wil, kost allemaal zoveel meer tijd. Misschien in de toekomst met particle node`s, ben me nu daar maar ff in het verdiepen maar je weet, als iemand zegt ff...dat gaat lang duren. Kun je me ff helpen betekent vaak..ik heb echt een kutklus die ik niet alleen kan klaren maar laat het kleiner lijken door ff te gebruiken zodat je eerder geneigd bent ja te zeggen...
Misschien is dit te realiseren met geometry node`s..mezelf daar ook maar`ff` verder in verdiepen...

25
Onderhanden werk / Re: vuurwerk
« Gepost op: 17 maart 2021, 18:52:50 pm »
Ze snappen niet hoeveel tijd erin gaat zitten als je weer iets nieuws ontdekt hebt en voordat je alles in blender ontdekt heb...gaat me niet lukken in de jaren die ik krijg/gekregen heb... ;D

26
Onderhanden werk / Re: vuurwerk
« Gepost op: 16 maart 2021, 19:31:06 pm »
Weer iets verder met experimenteren...nu nog audio/video editing onder de knie krijgen(weer minder tijd voor mijn vrouw...nondeju)  ::)

https://www.youtube.com/watch?v=i8yTKaph0g4

27
Onderhanden werk / Re: vuurwerk
« Gepost op: 11 maart 2021, 18:32:56 pm »
Dit is wel een inspiratie bron

https://www.youtube.com/watch?v=-z9S6JKfsng

28
Onderhanden werk / Re: vuurwerk
« Gepost op: 11 maart 2021, 18:30:22 pm »
en weer een stukje verder in de schamele tijd die ik heb..

https://youtu.be/nkRU7S5DogY

29
Onderhanden werk / Re: vuurwerk
« Gepost op: 08 maart 2021, 22:35:38 pm »

30
Traditionele artwork / Re: Landschap Foto
« Gepost op: 08 maart 2021, 20:57:34 pm »
Schiet zelf, naast alle andere hobby`s ook graag een plaatje...
Gister tijdens het wandelen bij ons op de hatertse hei zag ik ook een mooi plaatje waarvan ik dacht, die moet ik vastleggen...
Gewoon met mijn mobieltje, huawei p20 pro.


Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 124