Topic: Zat werk onderhanden !  (gelezen 3070 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 juli 2015, 23:28:56 pm »
Onderhanden werk :

- Transparantman een skelet geven... en binnenkort organen en een spieren-texture....
- Een vogel met realistisch fender-gitaartje speelt een nummer op een tak.... Moet nog gerigged worden , en geanimeerd....
- Een Logo moet in een achtergrond van onweer en donkerte , met bliksem , binnen 12 seconden in mooi , stralend weer te zien zijn....
- Een ander Logo waarin een 2d video animatie van een poppetje zit , moet verder helemaal verdraaien , zodat alles behalve het poppetje 3D is , en eindigt met      hoe het Logo officieel is , dus gewoon weer plat. Niet moeilijk , alles is verder al 3D , maar het gaat om de timing.... :)
- Mijn autos in een filmpje laten rijden leek ook niet zo moeilijk , maar ik heb geen mooi materiaal voor de spiegelingen in zij en achterkant kunnen vinden en downloaden.....
- Een Blender-Game , Pyro III maken. Een remake van Pyro , volgens mij is er nooit een PyroII geweest , die slaan we over. Het is 2015. Pyro III dus :)


Nou , ik kan wel weer even vooruit !  8)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2015, 00:06:00 am »
Ik vergeet zelfs nog :

- Karel de Kut-Kabouter die met zijn kabouterkalashnikov iedereen angst aanjaagt vanwege het "Kabouterverzet..."

Hij is er al maanden maar hij was niet mooi genoeg. En ik wil een kloppende topology voor animatie , zoals mijn zangVogel heeft....:)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2015, 12:00:49 pm »
Druk baasje...ben zeer benieuwd maar Karel... 8)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2015, 16:34:57 pm »
Zou het niet verstandig zijn om eerst een ding af te maken voordat je aan een ander begint. :) ;)

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2015, 22:11:10 pm »
ik herken het wel...

ik ben ook altijd met 10 dingen tegelijk bezig....
ben af en toe bijna overspannen van me hobby's...  :-)