Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Geertpauwels

Pagina's: 1 [2] 3
16
Materialen en Texturing / een materiaal toevoegen
« Gepost op: 15 mei 2014, 14:22:59 pm »
hallo ,kan ik de kleuren die ik heb gedownload van blenderopenmateriaal opslaan in renderprogamma zelf??? of moet ik per keer ik blender gebruik de kleur die ik wil toevoegen opnieuw toevoegen aan project??? heb eens 1 van de kleuren die ik had gedownload geopend, bij erop te klikken gaat hij automatisch open in een afzonderlijk blenderprogamma, dus ik denk dat de download dan al goed is... heeft iemand een filmpje waar het te zien is hoe de kleur toe te voegen aan renderprogamma??(werkt beter dan het te lezen)   of moet ik de kleur altijd als foto erin zetten en met het druppelding nemen en toevoegen voor kleur??(extra werk voor een nieuweling) 

17
Over Blender / Re: vlag laten wapperen
« Gepost op: 15 mei 2014, 13:43:09 pm »
via de add werkt het maar ga ik via het links paneelboord dan niet... bij de weg heb op you  tube soundeffects gevonden, weet niet of ze bruikbaar zijn gewoon soundeffectsfactory typen en hop...

18
Over Blender / Re: vlag laten wapperen
« Gepost op: 14 mei 2014, 13:01:30 pm »
yep het werkt zo...   :D  foutje in het systeem??

19
Over Blender / Re: vlag laten wapperen
« Gepost op: 14 mei 2014, 12:40:21 pm »
ook denk ik dat er iets niet goed staat als ik opstart, dan zie je ortho 3d view, klik op mijn numpad 1, dan zou ik vooraanzicht moeten krijgen, dan zie je z(blauw) en x (rood) klopt dat??? meschien ook intresting, is ik gebruik azerty klavier???

20
Over Blender / Re: vlag laten wapperen
« Gepost op: 14 mei 2014, 12:21:15 pm »
http://youtu.be/ZQDIJ7qmfac  dit is het filmpje

21
Over Blender / vlag laten wapperen
« Gepost op: 14 mei 2014, 12:01:18 pm »
hey hallo weeral ik, ik gebruik blender2.7 en heb filmpje van wapperende vlag gezien, deze wou ik namaken (oefening baart kunst), maar ik doe alles hetzelfde, tot ik bij force field wind moet ingeven, in filmpje zet he de ventilator opzij en draaien, bij mij komt hij automatisch op mijn vlag te staan, als ik draai of ergens anders wil zetten gaat vlag mee ??? waarom???? (aangezien dat ventilator niet in het verlengde mag staan van de vlag, kan vlag ook niet wapperen)... wat doe ik verkeerd???

22
Materialen en Texturing / Re: matriaal kleur.
« Gepost op: 12 mei 2014, 11:08:37 am »
yep, dit is het zo wou ik weten hoe ze de kleur bekomen, thx...en met het zien ben ik beter dan het horen... en nu op zoek naar hoe ik zo de kleuren van blender open material repository moet overbrengen naar een bestaand ontwerp...

23
Materialen en Texturing / Re: matriaal kleur.
« Gepost op: 11 mei 2014, 17:55:57 pm »
belangrijkste vergeten, zoals ik het hier lees is het zoals hier is de pot verf gebruik hem, maar niet de verf bestaat uit wit met blauw en zwart (nummers), snap je, en tis dat wat ik wil weten hoe bekom je de kleur (nee kleur is niet het juiste woord).. maar thx anyway he mannen
 

24
Materialen en Texturing / Re: matriaal kleur.
« Gepost op: 11 mei 2014, 17:50:37 pm »
hey mensen thx voor reactie's, nee ik wou gewoon een palet van kleuren en tinten, zoals chrome bijvoorbeeld, welke kleur gebruik je welke tint om het te bekomen, die is toch anders dan een gummiebal bijvoorbeeld...ben die slingerbal aan het maken , die de dozen wegknalt, en wou de bal en ketting chrome maken, de dozen wou ik elk een foto geven (daar ben ik ook nog niet uit ) (denk doos per doos maken en foto inzetten, en zo stapelen) maar dat komt wel...

25
Materialen en Texturing / matriaal kleur.
« Gepost op: 10 mei 2014, 19:30:40 pm »
hey hallo ben nu 2 weken bezig met blender, en nu zoek ik het hele kleurenpalet, (ik bedoel dus zoals kleur voor water , chroom, koper, en ga zo maar door)
vroeger heb ik wel eens gebruik gemaakt van anim8or (3d progamma), maar omdat pc te traag was ben ik niet ver gekomen, nu anders ik wil het leren (blender 3d dus) voorbeeld bij anim8or was kleur voor chrome = ambient: 0.5 -- diffuse: -1 -- specular: 5 -- emissive: 1 -- rough: 15 -- brilliance: 3 -- trans: 1 --
R:154 G:148 B151// r:154 g:148 b:151// R:255 G:255 B:255// r:128 g:128 b:128 yep een hele boterham, maar ik had wel alle kleuren van materialen...  deze pagina van blender heb ik bezocht  http://matrep.parastudios.de/index.php maar niets gevonden, iemand die het hele paket heeft?? mag altijd sturen naar mijn e-mail... geertpauwels@telenet.be alvast bedankt


26
Animaties / Re: verstuiving van naam
« Gepost op: 07 mei 2014, 00:11:03 am »
wel een uurtje om alles te maken en 4uur en 15min om te animaten... yep pc wat traag voor dit
 :-[

27
Hardware / Re: wat zijn de eisen om goed werk te kunnen leveren met blender
« Gepost op: 06 mei 2014, 19:34:44 pm »
als ik andere zwaardere kaart koop, heeft geen invloed op pc?? of moet ik nog andere dingen veranderen???

28
Animaties / verstuiving van naam
« Gepost op: 06 mei 2014, 19:30:54 pm »

29
Animaties / test bakje en lapje
« Gepost op: 06 mei 2014, 19:26:47 pm »

30
Modelleren / Re: leren met blender 3D
« Gepost op: 06 mei 2014, 19:10:38 pm »
had het door , deze woui ik via facebook doen, maar dat lukte niet.. zal eens account maken op you tube

Pagina's: 1 [2] 3