Topic: Werk gezocht  (gelezen 6067 keer)


Offline derpsterPRO

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 juni 2016, 20:50:48 pm »
Beste blender cummunity,

Mijn naam is Thomas.

Ik ben op zoek naar parttime werk binnen de blender wereld.
Het maakt niet pricies uit wat voor werk, ik heb redelijke ervaring met blender en ik ben altijd erg gemotiveerd om 3d modellen te bouwen.

Dus mochten er mensen zijn die wat hulp kunnen gebruiken ik zou graag willen helpen met uw project.

Hier onder heb ik ook even een paar simpele modellen neergezet die ik gebouwd heb om te laten zien wat ik kan.



Alvast bedankt.

Mvg: Thomas.









Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2016, 23:49:58 pm »
en daar wil je voor betaald worden?

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2016, 09:01:32 am »
Beste Thomas, als je serieus op zoek bent naar werk en niet als iets leuks erbij, dan lijkt het mij verstandig om te zeggen dat je nog heel veel moet leren voordat je met 3Dtekenen je brood kunt verdienen. Ik weet niet hoe oud je bent en wat voor vooropleiding je hebt, maar binnen nu en een jaar zul je zeker niets vinden met de kwaliteit die je nu hebt. Als je jong bent dan kun je overwegen toegelaten te worden tot een opleiding in die richting.  Als je oud bent en werkeloos dan heb je tegenwoordig helaas een groot probleem. Blender is dan een leuk tijdverdrijf. Als je talent hebt en hard studeert, er zijn tutorials genoeg, dan is er misschien een kans. Maar dan moet je zo te zien nog heel wat leren.

Misschien wat bot, maar aan eerlijkheid heb je het meest en daarbij komt, ik weet ook niet alles dus ik hoop voor je dat ik vreselijk ongelijk krijg en jij morgen een topbaan hebt als 3Dtekenaar. Dan zou ik erg blij zijn.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2016, 11:00:25 am »
Sluit me aan bij Koos.
Zou ook wel wat bij willen verdienen met blenderen maar dan moet ik toch echt nog heeeeel veel leren.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 11 juni 2016, 12:31:16 pm »
Ik sluit me ook aan bij Koos2 en Rozz.

Maar als je zoiets als dit kan maken dan hebben we niets gezegd.
https://www.youtube.com/watch?v=wDRTjzLNK0g

Maar laat je niet afschrikken Thomas en blijf gezellig onder ons groepje blender knutselaars en vraag maar raak.  ;)
wij hebben namelijk ook nog een lange weg te gaan.


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2016, 16:53:04 pm »
Ik sluit me aan bij IJp als je de uitdaging aan durft te gaan om te leren werken met Blender zijne r hier genoeg mensen die je daarbij willen ondersteunen.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2016, 22:38:39 pm »
ik bedoelde dus het zelfde... als je er voor betaald wil worden, mag je wel iets mooiere voorbeelden plaatsen...  want dit wat je nu laat zien , kunnen we allemaal....

Offline derpsterPRO

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 juni 2016, 23:49:48 pm »
Oke bedankt voor jullie tips ik zal er mee aan de gang :D

Maar ik bodoelde eigelijk geen profesioneel werk maar iemand die wat hulp kan gebruiken voor een kleine vergoeding voor een kleine game, animatie of iets anders wat geen profesioneel iets word zeg maar.


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #8 Gepost op: 11 juni 2016, 23:56:20 pm »
Er wordt hier op het forum wel eens om dat soort hulp gevraagd dus hou het maar in de gaten.
Nu lekker weer verder Blenderen dan kom je er wel.

Offline Ezra

  • Member
  • *
  • Berichten: 206
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 12 juni 2016, 21:32:03 pm »
Wat je kunt proberen is youtube intro's verkopen, die stellen vaak weinig voor en daar kun je nog wel een paar euro mee verdienen, al komt dat niet eens in de richting van wat je zou verdienen met een echte baan.