Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - wpostma

Pagina's: [1] 2
1
Experimenten / Re: Oculus quest 2 en blender
« Gepost op: 04 mei 2021, 19:27:02 pm »
Wil, bedankt voor je antwoord. Morgen haal ik de VR-bril op en ben heel erg benieuwd. Laat wel even weten wat mijn ervaringen zijn.

2
Experimenten / Oculus quest 2 en blender
« Gepost op: 03 mei 2021, 20:49:05 pm »
Ik overweeg een Oculus quest 2 te kopen.

Weet iemand of deze ook samenwerkt met blender.

Ik lees wel van alles over Oculus Rift S en blender maar niets over Quest 2.

Wie kan mij helpen.

3
Hulp / Animation nodes koppelen aan de standaard nodes
« Gepost op: 04 maart 2018, 19:13:21 pm »
Hallo,

Ik heb Animation Nodes (AN Tree) toegevoegd aan de Nodes editor. Maar nu wil ik nodes uit beide groepen in één node tree gebruiken.  Kan dat??? Zo ja hoe doe ik dat?

4
Afgeronde scripts en thema's / Re: Hoe maak ik mijn eigen nodes
« Gepost op: 25 november 2016, 19:36:25 pm »
Zoals het zo vaak gaat.... Als je een vraag stelt, zie jezelf het antwoord al.

Ik kom de volgende zaken tegen:
Leerzame video: https://vimeo.com/90065481  (Custom Pynodes For Cycles, Blender 2.7 )
Wike beschrijving van de node: https://wiki.blender.org/index.php/User:Phonybone/Python_Nodes  (Python Nodes)


5
Afgeronde scripts en thema's / Hoe maak ik mijn eigen nodes
« Gepost op: 25 november 2016, 12:42:37 pm »
Ik ben de laatste tijd aan het spelen met nodes en dat bevalt mij heel goed.

Nu ben ik opzoek naar een site of video waarin wordt uitgelegd hoe ik mijn eigen nodes kan maken. Dus niet het maken van een goup node, maar van een echte node.

Ik kan hierover bijna niets vinden... Wie kan mij helpen??



6
Hulp / Re: Debuggen in Blender/Python
« Gepost op: 16 augustus 2015, 21:26:38 pm »
Nog een fantastische addon. Het heet scriptrunner. Je kunt op een heel handige manier scripts laten uitvoeren.

Zie deze link: http://goodspiritgraphics.com/software/products/script-runner-addon/
 

7
Hulp / Re: Debuggen in Blender/Python
« Gepost op: 16 augustus 2015, 20:56:45 pm »
Vandaag ontdekte ik de addon ‘BreakPoint’. Ziet er erg veel belovend uit. Op een eenvoudige manier kun je breakpoint zetten en variabelen uitlezen.

Zie deze link: http://goodspiritgraphics.com/software/products/breakpoint-addon/


 

8
Game Engine: vragen en discussies / Re: Hoe werk de game engine
« Gepost op: 15 maart 2014, 22:45:03 pm »
Hallo,

Bedankt voor tips mbt. het boek.

Ik ben al bezig met het maken van een lichtorgel in BGE.

Ik kan al in real-time object toevoegen, muziek veranderen en analyseren, objecten laten bewegen op muziek.

Alleen wil ik meer weten over kleuren, materialen en textures, vido, etc. En dit alles via scripting.....

Groetjes Wout

9
Game Engine: vragen en discussies / Hoe werk de game engine
« Gepost op: 14 maart 2014, 15:54:39 pm »
Hallo,

Ik ben op zoek naar informatie hoe de game engine technische werkt.

Uit welke onderdelen bestaat de game engine en hoe werken deze samen.

Daarnaast ben ik op zoek naar een goede handleiding mbt. scripting in de BGE..

Wie kan mij helpen...

Groetjes Wout.

10
Leden stellen zich voor / Wout stelt zich voor
« Gepost op: 07 januari 2014, 23:07:10 pm »
Mod: bericht afgesplitst van een ander voorstelrondje. Regel is: iedereen zijn eigen voorstelpost
Hallo iedereen,

Ik ben Wout Postma. Ben nu ongeveer een half jaar aan het stoeien met blender en python.

Met name interactiviteit met de gameengine in combinatie met beeld, geluid en data boeit mij erg.

Ben op dit moment bezig om een 3D lichtorgel te bouwen. Maar ben ook aan het experimenten met augmented reality en hologram project.

Leuke onderwerpen die mij heeeeeeel veel energie geven en misschien kan ik ooit een boterham mee verdienen.

Groetjes Wout

11
Leuterhoek / Re: Opname software
« Gepost op: 23 december 2013, 19:40:31 pm »
Hallo MAD,

Volgens mij ook. Maar dat geeft niet, dat versterkt elkaar alleen maar.

In stuur je de python files voor RMS, Amplitude en frequentie (Kanalen) berekening even per mail. Want ik kan de bestanden  volgens wij niet uploaden...

Veel succes er mee.

Ik zie het resultaat wel.

12
Eindresultaten / Re: Spike invasion.
« Gepost op: 23 december 2013, 19:07:28 pm »
Vanaf nu kijk ik met een heel andere blik naar de sterrenhemel.

Heel goed, met name toevoeging van het geluid geeft kippenvel.

13
Leuterhoek / Re: Gooseberry
« Gepost op: 23 december 2013, 19:00:58 pm »
Hallo,

Als het niveau net zo hoog is als de film Sintel dan ben ik heeeeeeeel eeeerrrrrggg benieuwd naar het resultaat.

Dit moet je zien: http://tweakers.net/video/1907/sintel.html

14
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 23 december 2013, 18:40:48 pm »
Hallo JvL,

Erg indrukkend wekkend.

Ben benieuwd naar het vervolg.

Laat je haar ook nog bewegen..

15
Leuterhoek / Re: Opname software
« Gepost op: 23 december 2013, 17:32:27 pm »
Hallo,

Helemaal goed. Lijkt mij leuk.

Ik heb de python scripts klaar om uit "WAV"-files de volume en de frequenties te halen.

Ben nu bezig om dit te laten tonen in de BGE.

Zodra ik klaar ben zal ik het geheel publiceren via de site.

Groetjes Wout.

Pagina's: [1] 2