Topic: een boek maken  (gelezen 3820 keer)


Offline Geertpauwels

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 mei 2014, 17:51:16 pm »
damm me, ben ik echt dom??? ik wou nu project beginnen een boek maken ben nog maar net begonnen, of moet he al afbreken, ergens in begin moet je latice doen, nu ik werk met de 2.70a ... je moet dus eerst via de add latice klikken, dan rechtsboven op sleutel (modifiers) klikken en daar waar kubus is klikken om daar weer latice te klikken, die is er nietdus kan latice niet klikken er stat wel een latice teken langs de sleutel (modifiers) daar ook geprobeerd maar niets, waarom werkt het niet??? http://youtu.be/eBIxcm-T3Oo

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2014, 21:04:59 pm »
Nadat je de Lattice geplaatst hebt met add Lattice moet je beide objecten selecteren. Daarna ga je naar modifiers en selecteerd Lattice in het rijtje Deform.
Als je nu in het vakje met het kubusje klinkt zie daar Lattice staan. Selecteer deze en dan kun je de plane vervormen met de Lattice.

Offline Geertpauwels

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2014, 16:27:54 pm »
zoals ik ook deed, vanmorgen ging het  in de namiddag nog eens geprobeerd en werkte weer niet... ookals ik sneltotsen doe werkt het soms niet, denk dat pc het soms niet aankan... processor AMD E1-1500 APU with radeon(tm) hd grapics 1,48GHz, en 6GB ram waarvan 5,57GB beschikbaar

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2014, 16:47:50 pm »
Ik weet niet wat het kan zijn maar ik weet wel dat je een grafisch kaart hebt die niet goed werkt met Blender.
Je moet in ieder geval een Nvidia grafische kaart hebben die met CPU  en GPU overweg kan en met veel geheugen en CUDA cores.