Topic: Blender 2.70 test release.  (gelezen 2614 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 20 februari 2014, 19:26:46 pm »
The test build for the upcoming Blender 2.70 release is now available for download.
http://www.blender.org/press/blender-2-70-test-build/
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2014, 20:40:39 pm »
Mooi dat er nu ook volumetrics in cycles zijn. Dat scheelt weer compositing.  :ugeek:
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2014, 21:27:12 pm »
Thnx JvL .

Maar eerlijk gezegd ben ik net terug overgestapt naar Blender 2.68a.
Versie 2.69 vertoonde een paar rare kuren... Zoals bij het roteren van een sphere over de Z-as, verdraaide die em een beetje over de x en y as.
Deze Blenderversie vond het ook niet leuk als ik terug wilde switchen, nadat ik m geminimaliseerd had in de taakbalk...
Ik denk dat ik nog maar even wacht, ik gebruik toch de Blender renderer...

Maar wel tof van die volumetric clouds in cycles, eerst was mijn motivatie om geen cycles te gebruiken de schijnbaar gebrekkige ondersteuning voor hair/strands...
Heb ik eerlijk gezegd nog niet eens mee gespeeld... Eerst maar eens mijn modelleerkunst verbeteren qua topologie..... en beter leren mappen....
Ik ben nu met de compositor bezig en material nodes, dus binnenkort komt het goed. :D
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2014, 21:40:46 pm »
Zelf heb ik geen noemenswaardige problemen gehad met 2.69 maar ik zal ook nog niet overstappen naar 2.70 want het is natuurlijk nog maar een testversie en ik ga geen risico´s nemen met mijn huidige project.
De UI is in ieder geval wel al aardig opgeknapt voor zover ik het bekeken heb. De toevoeging van tabs is wel prettig en hij neemt ook automatisch je instellingen over van de voorgaande versie. Verder heb ik nog niet echt gekeken.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »