Topic: Hulp nodig op gebied van simpele geanimeerde 3d models (Unity)  (gelezen 3647 keer)


Offline Toon1989

  • Member
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 november 2017, 16:25:23 pm »
Hoi,

Mijn naam is Toon en ik ben op het moment een poging aan het wagen een simpel spel te ontwikkelen voor mensen met ernstige fysieke beperkingen. Ik gebruik hiervoor de Unity Game Engine en programmeer ik met C#.

Ik ben zover dat ik een demootje heb voor een besturingssysteem om in 3d te navigeren met behulp van slecht 1 knop. Wel heb ik wat oppervlakkige kennis op het gebied van blender en kan ik simpele models maken en voorzien van materials en textures.

Op het gebied van animatie in blender ben ik echter niet zo bekend en online tutorials helpen me ook niet echt verder.

Voorheen maakte ik gebruik van Mixamo.com om mijn models te voorzien van animaties, deze website is (helaas) door Adobe overgenomen.

Graag zou ik samen willen werken met iemand die wat meer ervaring heeft op gebied van animatie (Armature) in Blender en eventueel het importeren naar Unity (https://unity3d.com/).

Ik hoop dat ik hier goed zit en dat iemand bereid is mij te helpen.

Vriendelijke groet,

Toon

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 december 2017, 15:05:20 pm »
Hen je al een character en om hoeveel animaties gaat het? Is er een deadline? Is er een budget of is het vrijwilligers werk om de gehandicapten te helpen?

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 december 2017, 16:06:18 pm »
Hoi Toon...

Waarom wil je met unity3d aan de slag ?...

Zal je niet overstappen van unity naar Godot Engine ?... het is
free en open soruce, aangezien er binnenkort een versie 3.0 uitkomt
en deze op wat betreft de mogelijkheden tegenover unity volgens mij
ook nog eens beter is...

Begrijp mij niet verkeerd, je moet het zelf weten... maar ik zal zelf over stappen...
ik heb zelf ook een unity account en ik kwam later deze game engine tegen, hoewel
ik er nog niet veel van weet... maar ik zelf wil het binnenkort misschien wel gaan
bestuderen. Maar als jij liever unity 3d gebruikt moet je dat gewoon doen...
het is maar een tip. Maar unity is eigenlijk voor beginners...

Jamie.


« Laatst bewerkt op: 24 december 2017, 16:13:25 pm door JamieVanCadsand »
Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.