Topic: Blender 2.78 c  (gelezen 3779 keer)


Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 maart 2017, 10:12:39 am »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2017, 23:50:20 pm »
Blender klapt er bij mij steeds uit als ik meer dan één karakter met bijbehorende rig  en gaperente objecten tegelijk wil "append"-en.
Ik weet niet of dat een bug is  , maar geloof niet dat ik er al eerder last van gehad heb...

Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2017, 16:51:40 pm »
Vervelend..

Zelf was ik bezig met experimenten met een bomenbos. Op een gegeven moment kwam ik niet verder, hoe dat kwam weet ik nog niet. Toen heb ik afgesloten en na een nieuwe opstart, kon ik hetgeen ik eerder probeerde, wél gewoon uitvoeren.. Opmerkelijk of toeval?

Het zou best kunnen, wat jij vermoedt..Geen idee..over niet te lang wordt 2.80 verwacht..

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2017, 01:36:51 am »
Mijn Bakkie klapte er net nog uit bij het simuleren van smoke....
Nu staat hij hard te stampen op een bake. Bij smoke is het niet ongewoon dat hij bij ongebakete smoke , die per direct berekent word voor in de vieuwpoort ,
er weleens uitklapt.
Tot nog toe niet ontevreden over 2.78c , maar echt snellere cycles merk ik niets van.
In een vergelijkende test , zelfde frame van rook , was hij zelfs een halve seconde trager op 4 minuten renderen...
Nou ja , de verbeteringen kunnen wellucht voor andere onderdelen gelden. Ik geloof vooral voor hair en andere particle systems...

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2017, 21:05:02 pm »
Blender klapt eruit als je objecten uit een andere scene wilt importeren met een motor-constraint en een hinge....
Jammer , een andere versie helpt niets.....
Dan maar het vliegtuig importeren , desnoods stukje voor stukje , en in de scene zelf een motor constraint en hinge bouwen....  8)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2017, 09:03:39 am »
Soms zit het mee en soms zit het tegen. Meestal heb je het gevoel dat het tegen zit. Als het goed gaat valt het niet op.