Topic: [Internal] Hoe maak je o.a. grass middels 2D-Plane images op 3d-omgeving ?...  (gelezen 332 keer)


superjamie

« Gepost op: 28 december 2016, 11:36:02 am »
Hoi medeblenders...

Ik ben van plan om vanavond een oefen project te starten voor unity3d, in blender
internal render. Het project zal dan een hoge complexe game scene moeten worden,
met o.a. een boeren land met grass, bloemen en planten. Maar ik weet niet helemaal
zeker hoe het werkt. De bedoeling van deze dingen, is niet middels hair particles,
maar om efficient te werken middels 2D-planes en low-poly 3d-modellen.


3D Particle Objecten + UV-Unwarp (niets anders dan gewone 2D-planes en 3d-objecten):

- Gras: 2D-Image Planes met simpelle UV-Unwarp
- Bloemen: 3D-LowPoly Objecten met complexere UV-Unwarp
- Planten: 3D-LowPoly Objecten met 2D-Image Plane-based Bladeren en UV-Unwarp's


Dit is de bedoeling voor die game scene voor unity3d. Het is slechts om te gaan oefenen.
Ik moet dus wel uitkijken, dat blender en unity3d hierdoor niet crashen...

Kan iemand hiervoor een tutorial vinden en vervolgens plaatsen ?, alvast bedankt,
Groetjes Jamie.

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2016, 11:45:21 am »
STOP met je plannen en maak wat. >:(