Topic: [Internal] Mijn eerste Generated Wood Texture  (gelezen 351 keer)


superjamie

« Gepost op: 27 december 2016, 16:42:16 pm »
Hoi leden...

Ik heb hier mijn eerste generated wood texture om een 3d model:





Het ziet er nog beginlijk uit, dus alstublieft niet zeggen dat het er
niet uit ziet, ik moet namelijk nog veel oefenen hiermee.

Wat vinden jullie hier van ?...

Jamie.

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,346
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2016, 17:37:28 pm »
Om dat wat te verbeteren kun je deze even bekijken.



Deze is in Cycles.
« Laatst bewerkt op: 27 december 2016, 17:39:33 pm door ijp »

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2016, 10:27:06 am »
Ik ben van plan om vanavond, om te oefenen een game scene te modelleren
en te texture painten voor unity3d, om te kijken hoe dat is in deze game engine.

Maar ik denk, dat daar nog wel wat werk in zal zitten. Ik wil voor unity3d dus
een soort tunnel modelleren met o.a. curve modifier(s) en path curve(s), met
de volgende soorten textures:



Shaders (texture maps, generated in blender internal):

- Albedo
- Normal
- Height
- Metallic
- AO
- Emission



Ik ben zelf benieuwd of het zal lukken. Ik zal misschien kijken, of ik hiervan ook een
internal render (in blender) van zal kunnen maken (in plaatjes).

Jamie.

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2016, 10:51:27 am »
Stop met je plannen en maak wat >:(