Topic: make a piece a day  (gelezen 73873 keer)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,376
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1455 Gepost op: 13 augustus 2017, 14:21:43 pm »
Bedankt Koos. Je hebt inderdaad gelijk over de mondholte maar ik heb er domweg niet aan gedacht omdat ik al blij was dat ik dit resultaat voor elkaar kreeg.  ;D
Ik ben nog druk bezig met het digitaal tekenen/schilderen onder de knie te krijgen.
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2017, 14:27:35 pm door JvL »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,566
    • Bekijk profiel
« Reactie #1456 Gepost op: 15 augustus 2017, 17:27:23 pm »
heel ff snel, 5 min., met de crack it addon aan het spelen geweest, renderen duurde iets langer maar binnen no time kun je er leuke resultaten mee halen, weer een goeie tip van Bart van blendernation.




Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,453
    • Bekijk profiel
« Reactie #1457 Gepost op: 15 augustus 2017, 21:22:11 pm »
Ga meteen googelen naar de crack it addon!

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,254
    • Bekijk profiel
« Reactie #1458 Gepost op: 17 augustus 2017, 12:05:44 pm »
Deze zijn ook mooi en te downloaden op deze site als addon of als brush.
https://www.blendernation.com/2015/02/17/free-blender-brushes/

Offline Ezra

  • Member
  • *
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
« Reactie #1459 Gepost op: 19 augustus 2017, 23:50:43 pm »
Een telefoonhouder.









Gemaakt om een mobiel makkelijker naar de lucht te kunnen richten om van die mooie wolken timelapses te maken. Het is de ingewikkelde versie van er een boek achter leggen.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,453
    • Bekijk profiel
« Reactie #1460 Gepost op: 20 augustus 2017, 12:05:33 pm »
Dit gaat zeker geprint worden om echt te gebruiken?! Krijgt het dan ook nog een aandrijving?

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,566
    • Bekijk profiel
« Reactie #1461 Gepost op: 20 augustus 2017, 12:19:09 pm »
volgens mij is het al geprint of zie ik dat verkeerd

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,566
    • Bekijk profiel
« Reactie #1462 Gepost op: 22 augustus 2017, 16:30:28 pm »
Maar weer eens een piece gemaakt, was ff geleden, creatieve black out zullen we maar zeggen, daar helpt het maken van een piece wel bij, daar heb ik dit subforum ook voor aangemaakt....dus iedereen..pieces maken...


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,453
    • Bekijk profiel
« Reactie #1463 Gepost op: 22 augustus 2017, 17:33:55 pm »
Hoe krijg je zoiets nou voor elkaar?

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,566
    • Bekijk profiel
« Reactie #1464 Gepost op: 22 augustus 2017, 19:20:22 pm »
Cube subdividen, select random faces, extrude induviduals en dat een paar keer herhalen. Wireframe modifier eroverheen en een beetje spelen met lampjes

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,566
    • Bekijk profiel
« Reactie #1465 Gepost op: 22 augustus 2017, 20:46:37 pm »
niet omdat het moet...




Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,453
    • Bekijk profiel
« Reactie #1466 Gepost op: 23 augustus 2017, 09:49:15 am »
Ik vind het mooi geworden.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,254
    • Bekijk profiel
« Reactie #1467 Gepost op: 30 augustus 2017, 01:47:24 am »



« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2017, 02:57:51 am door Ruud »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,453
    • Bekijk profiel
« Reactie #1468 Gepost op: 30 augustus 2017, 10:32:41 am »
Dat is hard werken geweest.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,254
    • Bekijk profiel
« Reactie #1469 Gepost op: 30 augustus 2017, 11:41:20 am »
Valt mee, je maakt 2 vertex groepen en cast modifier voor de ronding en checker deselect om gedeeltes uit te schalen.
2 planes van 81 x 81 polygonen 90 graden op elkaar
Net als bij die slang die ik eerder gemaakt had, een halfuur werk.
Materiaal is een glossy met wat roughness.
En een texture.

Checker select is leuk om mee te werken.
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2017, 11:54:09 am door Ruud »