Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - wimblen

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 22
31
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 14 december 2015, 21:13:32 pm »
Dat klopt alleen ziet het er bij mij allemaal heel anders uit. Het tweede gedeelte met de plaatjes heb ik bv. helemaal niet.




groetjes wim

32
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 14 december 2015, 16:43:08 pm »
Gelukt, hij is zichtbaar in Blender.

Nu nog uitzoeken hoe het precies gaat.

bedankt maar weer ijp.

voor de zoveelste keer.

groetjes wim

33
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 14 december 2015, 16:01:29 pm »
Rob, die bibliotheek met boeken die zal er vast ook bij zitten dus die komt nog wel.
Nee zoals ik al zei wil ik makkelijk iets op kunnen zoeken en toevoegen in bv de Polly stad.

groetjes wim

34
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 14 december 2015, 15:25:37 pm »
pff ijp, dat ziet er wel mooi uit. Maar wat ik met de broncode moet doen dat volg ik niet. Bij mij moet het downloaden zijn en instal en als er wat bij moet komen dan heb ik een probleem. Dus ik kijk wel of ik het op een andere manier op kan lossen.

iig bedankt voor de moeite.

groetjes wim

eddit

Eigenlijk zou ik bv de zwaan willen selecteren en move naar een lege pagina. Dan gewoon die pagina opslaan als zwaan.blend in de bibliotheek vogels.
Maar die mogelijkheid heb ik niet ontdekt.

35
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 14 december 2015, 14:40:20 pm »
Stoer hoor iip, daar ga ik zeker mee aan de gang maar eerst nog een huisje. Dat is wel zo leuk om te doen. Bij dit nieuwe huisje is zo'n beetje alles krom.
Dus weer een hele uitdaging.



groetjes wim

36
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 14 december 2015, 12:09:59 pm »
Zal eens kijken of er een filmpje van is om een bibliotheek te maken.

Voor de wielkast heb ik het volgende gedaan. Als test heb ik een plane genomen op de plek van de wielkast een torus geplaats. De onderste helft heb ik er afgehaald en de achterste helft ook.

Voorlopig is dat voor mij wel een goede optie totdat ik wat beters tegenkom.




groetjes wim

37
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 14 december 2015, 11:39:17 am »
Dat ga ik zo uit proberen ijp.

Maar hier is het huis en het is klaar. Die kan zometeen in het dorp een plekje krijgen.

Leuk detail vind ik wel de musjes op het dak.

Trouwens ik wil een bibliotheek aanleggen bv "Vogels" waar dus de mussen en de zwaan een plek kunnen krijgen.
Is er een mogelijkheid om een mus te selecteren en dan in de bibliotheek te plaatsen.
Hoe kan ik dat het beste doen.




groetjes wim

38
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 14 december 2015, 07:28:18 am »
Volgende probleempje. Ik ga straks weer met de auto verder, maar wil nu de wielkast goed maken. Daarvoor wil ik een tweede lijn van de wielkast hebben. Op de foto de gele lijn. Hoe kan ik die maken. Met de letter I kan ik lijnen in een vak maken die naar binnen zijn gericht. Is er ook zoiets voor de wielkast om die gele lijn te maken. Met het mes kan ik die natuurlijk wel maken maar dan krijg ik hem meestal niet precies evenwijdig.





groetjes wim

39
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 13 december 2015, 20:45:11 pm »
Zo het huis is klaar, nu de tuin nog.




groetjes wim

40
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 13 december 2015, 09:28:59 am »
De wolken beginnen nu te lijken. Wel stom dat de ruiten van de bus nu ineens de kleur van de auto hebben. Is gekomen nadat ik er een nieuwe voorruit ingezet heb. Vreemde zaak maar ja een barst in de ruit is ook niet alles. De wielkassen van de bus zijn ook nog niet helemaal goed zie ik. Nu eerst maar eens met het huis verder zodat ik het dorp uit kan breiden.



groetjes wim

41
Blender Interface / Re: Rood kader welke functie heeft het en hoe krijg ik het weg
« Gepost op: 12 december 2015, 19:00:21 pm »
Bij mij maakt het weinig uit. Het hele beeld is net zo snel gerenderd als een klein vakje. Ik denk dat het vooral nut heeft bij trage computers.
Maar handig om te weten.

groetjes wim

42
Blender Interface / Re: Onduidelijk raster
« Gepost op: 12 december 2015, 18:36:33 pm »
Ja dat helpt, ik ben weer geholpen Rob

dankje.

43
Blender Interface / Re: Rood kader welke functie heeft het en hoe krijg ik het weg
« Gepost op: 12 december 2015, 18:14:43 pm »
Dit is wel een oud bericht. Maar ik wist die tip ook niet. Heb hem natuurlijk uitgeprobeerd, maar zie geen verschil.
Ook al selecteer ik een gedeelte dan nog gaat blender het hele scherm renderen. Of ik dat nu in cycles doe of in blender dan maakt het geen verschil.

groetjes wim

44
Blender Interface / Onduidelijk raster
« Gepost op: 12 december 2015, 17:49:47 pm »
Hoe kan ik de lijnen van het raster duidelijker krijgen, dus witter zeg maar.




hm op de screenshot is het wel erg donker, in Blender kan ik het raster wel zien maar toch niet duidelijk.

groetjes wim

45
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 12 december 2015, 17:04:58 pm »
Ja ik ook ijp. Een ding is zeker ik zal een hoop geleerd hebben van Blender en van jullie.

groetjes wim

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 22