Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Maria

Pagina's: [1] 2 3 ... 15
1
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt
« Gepost op: 19 september 2017, 00:18:47 am »
Die huid... knap werk.

2
Mededelingen / Re: ISS
« Gepost op: 05 september 2017, 19:34:44 pm »
zouden ze eens op 'sketchfab' kunnen plaatsen..

3
Mededelingen / Re: Cursus Blender te Ieper (16 lessen).
« Gepost op: 05 september 2017, 19:32:18 pm »
Ja echt jammer..is een te groot eind fietsen.. (zelfs met de auto). was graag erbij geweest.. te ver weg. jammer..

4
Traditionele artwork / Re: droedel
« Gepost op: 05 september 2017, 19:22:20 pm »
En je doet het SAMEN wat natuurlijk ook waardevol is

5
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 10 augustus 2017, 22:11:04 pm »
Doet denken aan een gemaskerd bal. Leuk!!
Groetjes,

Maria

6
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:23:07 am »
Niet dat er bij invallend 'poederachtige substantie'  een druppel hoeft op te spatten maar.. een kleine rimpeling van het oppervlak heeft een toegevoegde waarde.
Maar ik heb gemakkelijk praten... heb dit mooie resultaat nog niet gehad. Chapeau verder dus!!

7
Over Blender / Re: Voor de early adapters
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:18:13 am »
De release candidate 2.79 versie is echt de moeite waard en zelf werk ik er mee vanaf 3 aug - de ervaring tot nog toe is prima en stabiel.
Goede features er in ook

8
Onderbouwde kritiek / Re: Maximalist speakers
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:11:56 am »
Met de 2.79 'release candidate'  versie heb je ook de beschikking binnen de nodes over de Principles BSDF. Heb je die uitgeprobeerd? Daar kun  je -ook al is je focus op dit moment op de belichting gericht- prachtige resultaten mee bereiken, waarmee ook je belichting weer anders mee uitkomt.

9
Onderbouwde kritiek / Re: Vampire room - WIP
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:08:25 am »
Prachtig! Eer van je werk

10
Onderbouwde kritiek / Re: Feedback op modellen
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:07:31 am »
Wauw!

11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 27 juli 2017, 20:32:05 pm »
Wauw Ruud!! Ben je zelf ook tevreden hier over?

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 26 juli 2017, 14:40:12 pm »


Deze is in Blender gemaakt met textures (o.a. van textures.com) en bewerkt in o.m. Gimp, gerenderd in cycles.
Op een transparante achtergrond. Dan is het beest minder goed zichtbaar. Heb hem op een andere background gezet in Photoshop.
In cycles gerenderd zie je de vacht. Als ik hem in Sketchfab plaats, zie ik geen vacht terug. Ben nog aan het puzzelen hoe ik de vacht ook in Sketchfab zichtbaar ga krijgen. Wordt vervolgd..

Ben er zo lang niet bij geweest.. dan heb ik ook weer eens een 'stukje' waarmee ik aan het puzzelen ben.

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 26 juli 2017, 14:35:29 pm »
Mooi Ruud!

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 26 juli 2017, 14:34:36 pm »
Een gevuldbloemige fuchsia inderdaad. Nu je het zegt, herken ik de vormen en ook de kleuren kunnen dan aardig overeenstemmen.
Het is aardig gelukt moet ik zeggen!
Uit de plantenbak zal prima kloppen, want deze is niet winterhard (wil je hem overhouden, dient hij koel maar boven 0 graden in het donker en vrij droog, binnenshuis de winter te overbruggen).

15
Materialen en Texturing / Re: 3D scans texture map corrigeren
« Gepost op: 26 juli 2017, 14:01:10 pm »
Het helpt misschien al, als je je textures eerst ' naadloose' maakt (dat kan b.v. ook open-source in Gimp) en die dan vervolgens gebruikt zoals jij het wil? Resultaten zien er dan unwrapped misschien eerder uit zoals je wenst?

Pagina's: [1] 2 3 ... 15